کد خبر : 2025509 | 12 خرداد 1403 ساعت 09:59 | 42.7K بازدید | 44 دیدگاه

لئو مصدوم نیست: آخرین بازی مسی برای اینترمیامی

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، آماده است تا آخرین دیدارش برای اینترمیامی پیش از پیوستن به اردوی تیم ملی کشورش را انجام دهد.

لئو مصدوم نیست: آخرین بازی مسی برای اینترمیامی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعاتی درباره مصدومیت مسی و احتمال غیبتش در بازی بربر سن لوئیز که قرار است نیمه شب فردا به وقت ایران برگزار شود منتشر شده و باعث نگرانی طرفداران این بازیکن و حتی هواداران تیم ملی آرژانتین هم شده بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت و قرار است به همراه لوئیس سوارز در این آخرین بازی پیش از حضور در اردوی تیم‌های ملی کشورشان برای آماده‌سازی پیش از شروع رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا حضور داشته باشند.

2027743

خاویر مورالس، کمک مربی اینترمیامی، در این باره به خبرنگاران گفت: «همه آماده بازی هستند. ما امروز تمرین خواهیم کرد و کادر فنی شرایط بازیکنان را زیر نظر می‌گیرد اما هیچ بازیکنی در حال حاضر مشکل فیزیکی و جسمی ندارد. پس از تمرین هم صحبتی با بازیکنان خواهیم داشت.

در نهایت این جراردو مارتینو است که شرایط لازم برای این بازی را می‌داند و درباره کاری که نیاز داریم انجام دهیم تصمیم خواهد گرفت. با قدرتمندترین تیم ممکن به میدان خواهیم رفت تا این بخش مهم از فصل پیش از وقفه دیدارهای ملی را با قدرت تمام کنید اما همه آماده هستند و دوست دارند بازی کنند.»

دیدگاه‌ها