کد خبر : 2025499 | 12 خرداد 1403 ساعت 09:31 | 5.4K بازدید | 4 دیدگاه

اولین تقابل پس از جدایی؛

جدال فروزان- اخباری، مهم‌تر از بازی دو تیم!

رقابت دروازه‌بانان گل‌گهر و ذوب‌آهن در بازی امروز جذابیت زیادی خواهد داشت.

جدال فروزان- اخباری، مهم‌تر از بازی دو تیم!

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن در شرایطی امروز آخرین مسابقه لیگ برتر را مقابل هم برگزار می‌کنند که کسب نتیجه در این بازی اهمیت چندانی برای تیم‌ها نخواهد داشت، اما گلرهای دو تیم به دنبال بهترین نمایش خود در این رقابت هستند.

محسن فروزان که پس از تجربه قهرمانی در فولاد خوزستان راهی گل‌گهر سیرجان و شاگرد امیر قلعه‌نویی شد، دو سال و نیم در این تیم عضویت داشت و دوران موفقی را سپری کرد، ولی شرایط به گونه‌ای رقم خورد که در نقل و انتقالات زمستانی گذشته تصمیم به جدایی گرفت و راهی ذوب‌آهن شد تا امروز برابر سیرجانی‌ها قرار بگیرد.

2028795

این دروازه‌بان که در نخستین سال حضورش در گل‌گهر 13 کلین‌شیت در 26 مسابقه داشت و دومین گلر برتر از این حیث شده بود، حالا در شرایطی مقابل محمدرضا اخباری قرار می‌گیرد که این دروازه‌بان در اولین فصل عضویت در جمع سیرجانی‌ها و تاکنون، 27 بازی انجام داده و 11 کلین‌شیت به ثبت رسانده است.

فروزان هفته گذشته موفق به کسب پیروزی همراه تیمش مقابل صنعت نفت شد و نمایش خوبی داشت که امروز امیدوار است در بازگشت به سیرجان و جدال با گل‌گهر، عملکرد خوبی بر جای بگذارد و اخباری هم امیدوار است پس از دو هفته، دوباره کلین‌شیت کند.

2028794

این دو گلر پس از تقابل با یکدیگر برای رسیدن به ترکیب در تراکتور و گل‌گهر، حالا مقابل هم قرار گرفتند و هر یک انگیزه زیادی برای درخشش دارند.

دیدگاه‌ها