کد خبر : 2025483 | 12 خرداد 1403 ساعت 01:05 | 39.9K بازدید | 146 دیدگاه

تکمیل ناکامی النصر در فصل تلخ

سه‌گانه تاریخی الهلال در شب گریه‌های رونالدو

پس از تساوی یک – یک در جریان بازی، الهلال موفق شد در ضربات پنالتی از سد النصر گذشته و قهرمان جام حذفی عربستان شود.

سه‌گانه تاریخی الهلال در شب گریه‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس فینال جام حذفی عربستان میان تیم‌های الهلال و النصر برگزار شد که آبی‌های ریاض موفق شدند در ضربات پنالتی از سد النصر گذشته و عنوان قهرمانی را جشن بگیرند.

ویدئو: 334397

الهلال خیلی زود و در همان دقیقه هفتم بازی به گل رسید. بازیکنان این تیم از سمت راست حرکتی را آغاز کردند که ارسال مالکوم به روی دروازه با ضربه سر الکساندر میتروویچ همراه شد و این بازیکن موفق شد تیمش را پیش بیندازد.

2028752

النصر می‌توانست خیلی زود به گل تساوی دست پیدا کند. نفوذ أیمن یحیی از راست و پاس او به اوتاویو، با ضربه این بازیکن پرتغالی همراه شد که توپ با برخورد به یکی از مدافعان الهلال راهی کرنر شد.

رونالدو در دقیقه 35 موقعیت بسیار خوبی را از دست داد. روی یک پاس در عمق، او با سنگربان الهلال تک به تک شد که شوت فوق ستاره پرتغالی با واکنش یاسین بونو دفع شد.

دقایقی بعد و روی حمله‌ای که از سمت چپ تدارک دیده شد، توپ به رونالدو رسید. شوت او را یاسین بونو با واکنشی دیدنی دفع کرد و در برگشت نیز ضربه سر اوتاویو را باز هم سنگربان مراکشی الهلال مهار کرد.

رونالدو می‌توانست در همان ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم، گل سال را به ثمر برساند! ارسال اوتاویو از سمت راست به روی دروازه با ضربه قیچی برگردان و تماشایی کریستیانو همراه شد که توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد تا جایزه پوشکاش از کف فوق ستاره برود.

در دقیقه 56، سنگربان کلمبیایی النصر با حرکتی عجیب، از زمین بازی اخراج شد. در شرایطی که مالکوم با دروازه حریف تک به تک شده بود، اوسپینا در خارج از محوطه جریمه با دست توپ را از مقابل پای وینگر برزیلی برداشت و داور نیز بلافاصله با یک کارت قرمز، گلر النصر را اخراج کرد.

الکساندر میتروویچ می‌توانست در دقیقه 86 خیال الهلالی‌ها را راحت کند. پاس تماشایی سالم الدوسری در موقعیت تک به تک به ستاره صربستانی رسید ولی ضربه او به شکل عجیبی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی مسابقه، همه چیز از این رو به آن رو شد. علی البلیهی مدافع پرحاشیه الهلال در حرکتی عجیب و غیرحرفه‌ای با صورت ضربه‌ای را به صورت سامی النجعی، بازیکن النصر کوبید و با کارت قرمز مستقیم داریو هررا، داور بازی اخراج شد.

دقیقا روی همان توپ و پرتاب اوت علی لاجامی، این أیمن یحیی بود که با یک پرش بلند و ضربه سر، توپ را به تور دروازه الهلال چسباند و گل تساوی را به ثمر رساند تا نتیجه بازی یک بر یک شود.

2028751

در دقیقه 90+2 یک بازیکن دیگر نیز از الهلال اخراج شد. روی یک ارسال به روی دروازه النصر، کالیدو کولیبالی مدافع پیش تاخته آبی‌های ریاض، درصدد تصاحب توپ بود که با پا ضربه‌ای به سر ولید عبدالله، گلر النصر وارد کرد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

پس از تساوی دو تیم در پایان 90 دقیقه، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد. دو تیم در 30 دقیقه زمان اضافه موقعیت‌هایی برای گلزنی به دست آوردند که بی نتیجه بود تا در نهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در پنالتی‌ها، روبن نوس و الکس تلس ضربات نخست دو تیم را هدر دادند و ولید عبدالله موفق شد پنالتی ششم الهلال را از سعود عبدالحمید بگیرد و در شرایطی که همه چیز برای قهرمانی النصر مهیا بود، یاسین بونو پنالتی علی الحسن را گرفت تا کار به پنالتی هفتم کشیده شود.

در پنالتی‌های هفتم نیز ناصر الدوسری برای الهلال ضربه خود را به گل تبدیل کرد و در سمت مقابل نیز بونو توانست ضربه مشاری النمر را مهار کند تا الهلال سه گانه تاریخی خود را تکمیل کرده و قهرمان جام حذفی عربستان شود.

2028754
2028753
2028777
2028778

دیدگاه‌ها