کد خبر : 2025481 | 12 خرداد 1403 ساعت 00:52 | 19.3K بازدید | 63 دیدگاه

وزیر ورزش و تاج منتظر قهرمانی پرسپولیس یا استقلال!

ناظر ویژه کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی درباره مراسم برگزاری جشن قهرمانی لیگ برتر داد.

وزیر ورزش و تاج منتظر قهرمانی پرسپولیس یا استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین روشنک در گفت‌وگوی زنده تلفنی با برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص قرار دادن دو جام در ورزشگاه‌های آزادی و دستگردی برای دیدارهای پرسپولیس و همچنین استقلال عنوان کرد: تمام پیش‌بینی‌ها انجام شده و فردا امکان قهرمانی دو تیم استقلال و پرسپولیس در دو ورزشگاه دستگردی و آزادی هست.

ویدئو: 334398

او ادامه داد: ما طی روزهای گذشته و علی الخصوص روز گذشته و امروز جلسات متعددی با حضور تمام دوستان در بخش‌های مختلف برای برگزاری بازی‌ها داشتیم و ساعات متعدد و طولانی مدت برگزار کردیم و امروز هم دو جلسه در سازمان لیگ انجام دادیم که فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هم جلسه دیگری در هتل المپیک برگزار کرد. یگان ویژه، هیئت فوتبال تهران، نمایندگان فدراسیون و ... در جلسات حضور داشتند و تمام پیش بینی‌ها برای هر دو بازی انجام شد و امیدوارم بتوانیم با هماهنگی و همکاری این دو بازی را به نحو احسن در کنار دیگر مسابقات برگزار کنیم.

ناظر ویژه کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: در هفته پایانی لیگ برتر هستیم که ویترین یک فصل فوتبال ایران خواهد بود و ماحصل 240 مسابقه را داریم ولی امیدوارم مطابق پیش بینی‌ها کار را پیش ببریم.

روشنک تصریح کرد: در جشن قهرمانی مطابق گذشته وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون فوتبال و مقامات سازمان لیگ حضور دارند؛ گرچه تا پایان بازی و مشخص شدن قهرمان در ورزشگاه‌ها حضور نخواهند داشت و پس از تعیین قهرمان، در یکی از دو استادیوم حاضر می‌شوند. قطعا مسئولان در یک محل نزدیک هر دو استادیوم حضور پیدا می‌کنند و پس از آن به هر استادیومی مربوطه که تیم قهرمان هست، خواهند رفت.

دیدگاه‌ها