کد خبر : 2025464 | 11 خرداد 1403 ساعت 22:51 | 24.7K بازدید | 15 دیدگاه

راه‌حل کاپیتان سابق برای پیروزی دورتموند بر رئال

رومن وایدن فلر، اسطوره بوروسیا دورتموند، پیش بینی کرده تیم سابقش می‌تواند در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، یک شگفتی رقم بزند.

راه‌حل کاپیتان سابق برای پیروزی دورتموند بر رئال

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان سابق زردها ادعا کرد دورتموند می‌تواند "ماشین قهرمانی" لوس بلانکوس را در ورزشگاه ومبلی متوقف کند. وایدننفلر به تیم تحت هدایت ادین ترزیچ توصیه کرد برای بستن تمام راه‌های نفوذ رئال مادرید، به یک کار تیمی منسجم نیاز دارند.

او در گفتگو با اسکای آلمان گفت: "حالا نوبت بوروسیا دورتموند است. آنها می‌توانند کاملا آزادانه بازی کنند. [رئال مادرید] به خصوص در لیگ قهرمانان، یک ماشین تمام عیار قهرمانی است. دورتموند به عنوان مدعی شناخته نمی‌شود. به نظر من، این فرصت بزرگ آنهاست."

وایدن فلر اضافه کرد: "تا حدودی، شانس هم یک عامل است. به یک کار تیمی منسجم نیاز دارید. نباید به رئال مادرید هیچ فضایی بدهید - درست شبیه بازی نیمه نهایی مقابل پاری سن ژرمن. نباید به بازیکنان تکنیکی رئال مادرید، مثل وینیسیوس جونیور، اجازه خودنمایی بدهید. در آن صورت، شما شانس دارید."

رئال مادرید روز شنبه به دنبال کسب یک رکورد، یعنی پانزدهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان است، در حالی که دورتموند امیدوار است برای دومین بار در تاریخ باشگاه، این جام را بالای سر ببرد. وایدن فلر عضو تیم دورتموند در فصل 13-2012 بود که در فینال مقابل بایرن مونیخ مغلوب شد. باواریایی‌ها با گل‌های ماریو مانژوکیچ و آرین روبن، آن بازی را با نتیجه ۲-۱ به سود خود به پایان رساندند.

حالا تمرکز کامل دورتموند روی بازی با رئال مادرید در روز شنبه است. این دو تیم در ومبلی به مصاف هم می‌روند تا مشخص شود چه تیمی باارزش‌ترین جام باشگاهی فوتبال را تصاحب می‌کند.

2028723

دیدگاه‌ها