کد خبر : 2025437 | 11 خرداد 1403 ساعت 21:24 | 20.4K بازدید | 24 دیدگاه

الهلال داغ قهرمانی را روی دل رونالدو می‌گذارد

الهلال با ترکیب اصلی خود و ستاره‌هایش به دنبال کسب قهرمانی در جام حذفی است.

الهلال داغ قهرمانی را روی دل رونالدو می‌گذارد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال جام حذفی عربستان میان تیم‌های پایتخت نشین الهلال و النصر در استادیوم الجوهرة شهر جده برگزار می‌شود. آبی پوشان پس از قهرمانی در لیگ و سوپرجام، در اندیشه کسب سه گانه هستند و در سمت مقابل نیز یاران رونالدو برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

الهلال برای بازی امشب با تمام توان وارد زمین مسابقه خواهد شد. ژرژ ژسوس از یاسین بونو در درون دروازه استفاده می‌کند. او در بازی هفته پایانی برابر الوحده به استراحت پرداخته بود.

کالبدو کولیبالی به همراه علی البلیهی یک بار دیگر زوج خط دفاعی را تشکیل داده‌اند. سعود عبدالحمید ستاره ملی پوش الهلال در سمت چپ بازی می‎‌‌کند و رنان لودی برزیلی نیز دفاع چپ الهلال در بازی امشب است.

در غیاب سرگئی میلینکوویچ ساویچ، الهلال از سلمان الفرج در مرکز میدان استفاده می‌کند. روبن نوس پرتغالی نیز به همراه او وظیفه دارد تا کمربند خط میانی آبی پوشان را محکم کند.

جلوتر از آنها شاهد حضور مالکوم برزیلی هستیم که این بازیکن پشت سر تک مهاجم تیم بازی می‌کند. در سمت راست، مایکل دلگادو وینگر الهلال است و در سمت چپ نیز سالم الدوسری بازی می‌کند. الکساندر میتروویچ نیز تک مهاجم تیم است.

2028673

دیدگاه‌ها