کد خبر : 2025434 | 11 خرداد 1403 ساعت 21:15 | 81K بازدید | 43 دیدگاه

آینده نامعلوم سردار

سردار در سویا: صبور باش آزمون!

نشریه کیکر معتقد است بر خلاف گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های کشورمان در مورد انتقال سردار به سویا، این احتمال چندان نزدیک نیست و او باید صبور باشد.

سردار در سویا: صبور باش آزمون!

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون تا تابستان 2027 با بایر لورکوزن قرارداد دارد. کیکر نوشته است که طبق گزارش رسانه‌های ایرانی، این مهاجم به سویا خواهد پیوست. اما رسانه آلمانی معتقد است هنوز چیزی قطعی نیست و سردار به این انتقال چندان نزدیک به نظر نمی‌رسد.

سردار آزمون فصل نسبتاً متفاوتی را در آاس رم پشت سر گذاشت. او در مجموع روی هفت گل تیمش اثرگذار بود (سه گل، چهار پاس گل) و برای مدتی مصدوم بود. در فصلی که برای رم تلخ تمام شد و این تیم به فینال لیگ اروپا نرسید و سهمیه لیگ قهرمانان نیز نگرفت. حالا این سوال برای آینده آزمون مطرح است: او فصل بعد به کجا می‌رود؟

2028664

یک چیز واضح است: آزمون تا تابستان 2027 قرارداد دارد و آاس رم گزینه خرید او به ارزش حدود 12.5 میلیون یورو که در پایان ژوئن منقضی می‌شود را فعال نخواهد کرد.

از آنجایی که آنها سهمیه لیگ قهرمانان را نگرفتند، در معرض محدودیت‌های مالی خاصی هستند. علاوه بر این، با توجه به تغییر سمت مدیر ورزشی، هنوز نحوه ادامه کار مشخص نیست. آاس رم هنوز موضع رسمی خود را نشان نداده است. گفته می‌شد رم قرار است با لورکوزن برای کاهش رقم انتقال سردار مذاکره کند ولی خبری در این رابطه منتشر نشده است.

2025236

پس آیا او احتمالا به سویا می‌رود؟ در هر صورت رسانه‌های ایران روز چهارشنبه از پیوستن مهاجم به اندلسی‌ها خبر دادند ولی طبق اطلاعات کیکر، این احتمال نزدیک نیست.. آزمون که در زمستان 2022 به بایر آمد و در 44 بازی 5 گل به ثمر رساند، باید صبور باشد.

اول از همه، سویاکه قبلاً علاقه‌اش به آزمون را نشان داده، به دنبال یافتن مربی جدیدش بود. با رفتن کیکه سانچس، سویا با پیمنتا قرارداد بست و حالا باید دید نظر مربی جدید در مورد آزمون چیست.

همچنین باید توجه داشت که لیون فرانسه نیز به سردار علاقه دارد. 

بیلد هم در مورد آینده سردار نوشته است که لورکوزن منتظر دریافت 12 میلیون یورو برای فروش سردار است.

در حال حاضر نمی‌توان به صورت قطعی در مورد تیم بعدی سردار نظر داد ولی مشخصا آینده او در لورکوزن نیست.

دیدگاه‌ها