کد خبر : 2025433 | 11 خرداد 1403 ساعت 21:15 | 13.7K بازدید | 19 دیدگاه

آخرین تلاش رونالدو برای یک قهرمانی در این فصل!

کریستیانو رونالدو برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی عربستان، در ترکیب اصلی النصر حضور دارد.

آخرین تلاش رونالدو برای یک قهرمانی در این فصل!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس فینال جام حذفی عربستان موسوم به جام پادشاهی، میان تیم‌های النصر و الهلال برگزار می‌شود. آبی پوشان سوپرجام و لیگ را به خود اختصاص داده‌اند و در پی فتح سومین و آخرین جام باقیمانده در این فصل هستند و در سمت مقابل نیز رونالدو و یارانش نمی‌خواهند فصل را دست خالی به پایان برسانند.

النصر برای دیدار امشب، از حضور فوق ستاره پرتغالی در ترکیب خود بهره می‌برد. رونالدو که عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن فصل لیگ عربستان را به خود اختصاص داده است، این فصل مقابل الهلال یک ناکام بزرگ بوده و طی چهار تقابل با آبی پوشان، در امر گلزنی ناکام بوده است.

رونالدو که توانست با شکستن رکورد عبدالرزاق حمدالله به عنوان بیشترین گل زده در طول یک فصل از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان دست پیدا کند، امشب با روحیه بالایی به مصاف الهلال می‌رود و در اندیشه پایان دادن به ناکامی‌هایش برابر این تیم است.

النصر در بازی امشب، آیمریک لاپورت را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و عبدالا له العمری به همراه علی لاجامی جای او را پر می‌کنند. داوید اوسپینا در درون دروازه حضور دارد و الکس تلس در سمت چپ و سلطان الغنام نیز در سمت راست بازی می‌کند.

دو خارجی النصر در خط میانی نیز حضور دارند. مارسلو بروزوویچ به همراه اوتاویو مونتیرو وظیفه تقابل با خط هافبک الهلال را دارند. عبدالله الخیبری نیز آنها را کمک می‌کند.

أیمن یحیی به عنوان وینگر راست و سادیو مانه نیز در پست وینگر چپ برای زردپوشان بازی می‌کنند. کریستیانو رونالدو نیز تک مهاجم النصر در بازی امشب است.

2028666

دیدگاه‌ها