کد خبر : 2025426 | 12 خرداد 1403 ساعت 07:29 | 31.7K بازدید | 64 دیدگاه

مربیان خارجی آسان می‌آیند و سخت می‌روند؛

کنایه دقیقی به ژوزه مورایس!

سعید دقیقی می‌گوید اگر مربیان تیم‌های مدعی جای او بودند شاید نتایج این فصل شمس آذر به شکل دیگری رقم می‌خورد.

کنایه دقیقی به ژوزه مورایس!

به گزارش "ورزش‌ سه"، سعید دقیقی و شمس آذر چهره و تیم شاخص این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده‌اند. در واقع نماینده شهر قزوین فصل را با حواشی مربوط به استفاده از یک بازیکن غیر مجاز آغاز کرد ولی حالا آنها در فاصله یک هفته مانده تا پایان مسابقات 39 امتیازی هستند و سعید دقیقی معتقد است که آنها رتبه پنجم واقعی لیگ برتر هستند.

این عملکرد شمس آذر با دقیقی صحبت‌هایی درباره جدایی این مربی در پنجره زمستانی و پیوستنش به مس رفسنجان را مطرح کرد و حالا در پایان فصل هم گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال جدایی او به وجود آمده است.

دقیقی در کنفرانس خبری پیش از مصاف با سپاهان در آخرین بازی فصل در واکنش به این سوال که آیا پیشنهادی برای هدایت سپاهان دریافت کرده یا خیر گفت: «به صورت رسمی که اصلا پیشنهادی وجود نداشته. آقای مورایس که مربی خوبی است. فکر می‌کنم مربیان خارجی یک جوری می‌آیند که دو سه ساله می‌بندند که آمدنشان آسان است و رفتنشان خیلی سخت. امیدوارم موفق باشند و فرصت هم باشد برای مربیانی که تلاش می‌کنند. نمی‌خواهم کسی را زیر سوال ببرم. آقای مورایس یک مربی باتجربه و با سابقه آنچنانی است و مربیان دیگر هم که به ایران آمده اند همه خوب بوده‌اند. ولی دوست دارم مربیانی که خیلی ناراضی هستند و یک روز بحث داوری می‌کند، یک روز بحث کمبود بازیکن می‌کند، یک روز بحث تاثیرگذاری خارج از فوتبال و .. دوست دارم این مربی بیاید و جای من مربیگری کند. بیاید و ببیند آیا اصلا می‌تواند مربیگری کند؟! ببیند اصلا می توانسته تا اینجا بیاید؟! حالا ما یک تیم بودیم و به اینجا رسیدیم.

دیدگاه‌ها