کد خبر : 2025419 | 12 خرداد 1403 ساعت 05:30 | 11K بازدید | 25 دیدگاه

چرخش در ترکیب، آزاد و ممنوع!

اوسمار و نویدکیا در دو شرایط متفاوت

بعید است اوسمار ویرا ترکیب تیمش را برای بازی آخر دستخوش تغییر کند.

اوسمار و نویدکیا در دو شرایط متفاوت

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس باید مقابل مس رفسنجان پیروز شود تا بدون چون و چرا و نگاه به نتیجه بازی ورزشگاه دستگردی جام را بالای سر ببرد اما تیم نویدکیا هم تیمی نیست که بتوان مقابلش فقط دنبال حمله بود و ریسکی بازی کرد.

با این حال بعید است ترکیب موفق پرسپولیس نسبت به بازی شمس آذر تغییری داشته باشند و به احتمال بسیار زیاد اوسمار با همان یازده بازیکن دیدار قزوین به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

تنها تغییری که تا حدی احتمال رخ دادنش در این بازی برای سرخ‌ها وجود دارد احتمالا در خط میانی خواهد بود و شاید اوسمار به جای سروش رفیعی از هافبک میانی دیگری در کنار ریگی استفاده کند که شانس سینا اسدبیگی و  محمد خدابنده لو برای رسیدن به ارنج اصلی به یک میزان خواهد بود هرچند احتمالش قوی نیست.

از سوی دیگر بحث بازی‌های فشرده و متوالی کار را برای بازیکنان هر دو تیم دشوار خواهد کرد و شاید نویدکیا به راحتی بتواند چرخشی در ترکیب تیم خود ایجاد کند اما اوسمار قادر به اعمال تغییرات متعدد نیست و نمی‌تواند فرم خوب تیمش را تغییر دهد.

سه بازی اخیر دو تیم در فواصل کوتاه 72 ساعته برگزار شده و هر دو تیم با کمترین زمان ریکاوری و تمرین برای این بازی آخر آماده شده‌اند. در واقع هیچ تیمی برای بازی آخر تمرین درست و کافی نداشته و هر بازیکنی سرحال‌تر باشد و بهتر ریکاوری کرده باشد  می‌تواند کیفیت بالایی در نود دقیقه پایانی ارائه دهد.

هر دو مربی روی نیمکت نیز بازیکنان قابل و تعیین کننده‌ای دارند و پپیش بینی می‌شود در این جدال تاکتیکی تغییرات حین بازی هم بسیار موثر و کارگشا باشد.

دیدگاه‌ها