کد خبر : 2025410 | 11 خرداد 1403 ساعت 20:24 | 7.4K بازدید | 18 دیدگاه

قدرت پیش بینی قهرمان لیگ را ندارم؛

مورایس: به چیزهایی که انتظار داشتیم نرسیدیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان نشست خبری کوتاهی را پیش از آخرین بازی فصل پشت سر گذاشت.

مورایس: به چیزهایی که انتظار داشتیم نرسیدیم

به گزارش "ورزش‌ سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری آخرین دیدار فصل برابر شمس آذر اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: یک بازی دیگر. آخرین بازی لیگ. به طور واضح شمس آذر تیمی پرانرژی است که همیشه فوتبال جالبی را از خودش ارائه می‌دهد. امیدوارم روز خوبی برای فوتبال ایران باشد.

او در پاسخ به سوالی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: کریمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و آقای اسدی هم مصدوم هستند. همین.

2022273

مورایس سپس در پاسخ به سوال دیگری که آیا از عملکرد تیمش به طور کلی رضایت دارد یا خیر گفت: فوتبال یک جعبه پر از شگفتی و غیرقابل پیش بینی است. نتوانستیم به چیزهایی که انتظار داشتیم دست پیدا کنیم. باید گذر کنیم و اهداف مان را برای دستیابی دنبال کنیم.
سرمربی سپاهان سپس در واکنش به صحبت‌های سعید دقیقی که از اعتراض بیش از حد پرسپولیس و استقلال به عمکرد داوری صحبت کرده بود و همینطور تعداد زیاد بازیکنان سپاهان که در بازی‌های فشرده به کمک این تیم آمدند، بیان کرد: واقعا این سوال را متوجه نمی‌شوم. منظورتان این است که ما اعتراض نمی‌کنیم و تیم‌های استقلال و پرسپولیس اعتراض می‌کنند؟ 

مترجم سپس این موضوع را تایید کرد و مورایس در واکنش به آن گفت: به نظرم کاملا درست گفته‌اند.

مورایس سپس در واکنش به این سوال که به نظرش چه تیمی قهرمان می‌شود، اینطور پاسخ داد: من اگر می‌توانستیم این اینطور حدس بزنم از قبل می‌گفتم که نتیجه بازی فردا خودمان را حدس میزنم. چطور میتوانم حدس بزنم؟ نمی‌دانم.

سرمربی پرتغالی سپاهان در پایان گفت: بازی آخر لیگ است و امیدوارم در لیگ بعدی در مواردی که امسال نتوانستیم خوب باشیم، بهتر باشیم.

دیدگاه‌ها