کد خبر : 2025405 | 11 خرداد 1403 ساعت 20:02 | 13K بازدید | 17 دیدگاه

رسیدن به رکورد خنتو رویایی است

ناچو: برای این فینال از همیشه نگران‌تریم

کاپیتان رئال گفت که بر خلاف تصورات، اصلا تصور نمی‌کنند که فردا بازی راحتی نسبت به فینال‌های قبلی پیش رو دارند و دورتموند را حریفی خطرناک توصیف کرد.

ناچو: برای این فینال از همیشه نگران‌تریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا مهمترین بازی باشگاهی سال بین رئال مادرید و دورتموند در ومبلی برگزار خواهد شد. ناچو، کاپیتان رئال، فردا می‌تواند برای ششمین بار فاتح لیگ قهرمانان شود و به رکورد پاکو خنتو برسد. او که به جدایی از رئال نزدیک است، در نشست خبری بازی شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد.

2028627

ناچو در مورد فینال گفت: «با بیشترین اعتماد به تیم، اشتیاق و میل به پیروزی وارد زمین می‌شویم. حداکثر احترام را نیز به رقیب می‌گذاریم و آماده یک بازی خاص هستیم.»

رسیدن به رکورد خنتو: «سال‌ها پیش فکر کردن به این موضوع سخت بود و اکنون، ما فقط یک قدم فاصله داریم. حضور در چنین گروه کوچکی از بازیکنان با شش قهرمانی لیگ قهرمانان، هیجان انگیز و بسیار خوشحال کننده است اما تمرکز من فقط روی بازی است نه رکورد.»

شانس بیشتر رئال و احتمال استرس کمتر برای این بازی نسبت به فینال‌های قبلی: «خیر، چون قرار است در فینال بازی کنیم. البته ما نگران‌تر از همیشه هستیم، اگرچه با اعتماد به نفس وارد میدان می‌شویم. شاید هفته آرامی برای هواداران بوده باشد اما برای ما نه. صحبت از خیال راحت ما برای فینال ناراحت کننده است.»

آنچلوتی گفت اگر رئال در دقیقه 85، با نتیجه 0-1 عقب باشد، اصلا نگران نخواهد بود چون به بازگشت اطمینان دارد: «خب، ما ترجیح می‌دهیم زودتر پیش بیفتیم. اگرچه ممکن است جور دیگری به نظر برسد اما ما هم در زمین رنج می‌کشیم. ذهنیت ما این است که یک بازی خوب انجام دهیم، بدون اینکه به گذشته نگاه کنیم. می‌دانیم دورتموند رقیبی قدرتمند است.»

فیکس بودن در فینال لیگ قهرمانان چه حسی دارد؟ «خاص و هیجان انگیز است. بهترین اتفاقی که می‌تواند برای یک فوتبالیست و حتی بیشتر از آن برای یک بازیکن رئال مادرید بیفتد. به خاطر معنایی که این رقابت‌ها برای باشگاه دارد. بسیار، بسیار هیجان زده‌ام.»

دیدگاه‌ها