کد خبر : 2025404 | 11 خرداد 1403 ساعت 20:00 | 17K بازدید | 66 دیدگاه

مس با انگیزه هشتمی سد پرسپولیس می‌شود

انگیزه‌های مس رفسنجان می‌تواند پرسپولیس را در راه رسیدن به رویای خود دچار مشکل کند.

مس با انگیزه هشتمی سد پرسپولیس می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان حریف آخر پرسپولیس حریف کوچک و ضعیفی نیست. محرم نویدکیا اسکواد قدرتمندی در اختیار دارد و بعد از تحولاتی که در تیمش ایجاد کرده خیلی سخت می‌بازد. تیم نویدکیا حتی در صورت شکست رتبه دهمی خود را از دست نخواهد داد اما در صورت برد می‌تواند حتی دو پله در جدول بالا بیاید.

تیم‌های گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک دو تیم بالای سر مس در جدول هستند که به ترتیب 3 و یک امتیاز بیشتر از نارنجی‌ رفسنجانی دارند. در عین حال اگر در شب پایانی فصل ایرالکو در انزلی ببازد و گل گهر در ادامه نتایج ضعیف خود نتواند از پس ذوب آهن در خانه خود بر بیاید، تیم نویدکیا در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس به امتیاز 38 خواهد رسید و با تفاضل گل بهتر نسبت به آلومینیوم می‌تواند فصل را در رتبه هشتم تمام کند.

این انگیزه و البته انگیزه انفرادی بازیکنانی که در آستانه ورود به فصل نقل و انتقالات دنبال پیشنهادهای بهتر می‌گردند کار اوسمار و شاگردانش را برای رسیدن به یک پیروزی راحت و قابل انتظار دشوار خواهد کرد.

با این وجود پرسپولیس از فرصتی طلایی که در اختیارش قرار گرفته راحت نخواهد گذشت. آنها با تمرکز کامل روی بازی آخر با بهترین ترکیب و بهترین کیفیت ممکن به زمین خواهند رفت تا در صورت پیروزی احتمالی استقلال مقابل پیکان شگفت‌زده نشوند. 

روی کاغذ جام در دستان پرسپولیس است اما تا ساعت 22 هیچ چیز تمام شده و قطعی نیست و فقط وقتی دست سرخ‌ها به جام خواهد رسید که بعد از سوت پایان هر دو دیدار آنها همچنان بالای جدول مانده باشند.

دیدگاه‌ها