کد خبر : 2025403 | 12 خرداد 1403 ساعت 05:16 | 10.3K بازدید | 11 دیدگاه

شهباززاده و نژادمهدی تاریخ را تکرار می‌کنند؟

خاطره‌خوش آبی‌ها از گلزنی دو بازیکن مس رفسنجان!

محمدنژاد مهدی و سجاد شهباززاده در لیگ بیست و یکم شرایط قهرمانی زودهنگام استقلال را فراهم کردند.

خاطره‌خوش آبی‌ها از گلزنی دو بازیکن مس رفسنجان!

به گزارش ورزش سه، سجاد شهباززاده و محمد نژادمهدی دو بازیکن حال حاضر مس رفسنجان در لیگ بیست و یکم مقابل پرسپولیس گلزنی کردند و سپاهان در آن مسابقه به پیروزی دو بر یک رسید و استقلالی‌ها امیدوار به تکرار این اتفاق در بازی شنبه هستند.

محمد نژاد مهدی به احتمال زیاد یکی از بازیکنان مس رفسنجان در بازی شنبه باشد و مقابل خط حمله زهردار پرسپولیس به میدان برود، او با پیراهن سپاهان سابقه گلزنی مقابل پرسپولیس را داشته است و در روزی مقابل سرخپوشان گلزنی کرد که در انتهای نود دقیقه استقلال قهرمان لیگ برتر شد.

ویدئو: 251802

دیگر بازیکنی که در آن مسابقه برای سپاهان به میدان رفت سجاد شهباززاده بود که گل دوم سپاهان را به ثمر رساند، او هم به احتمال فراوان مهاجم مس رفسنجان در بازی فردا خواهد بود و باتوجه به سابقه حضور در استقلال انگیزه‌های زیادی در این مسابقه خواهد داشت.

ویدئو: 251810

از نکات جالب توجه این مسابقه حضور محرم نویدکیا روی نیمکت سپاهان بود و استقلال با درخشش بازیکنان و سرمربی حال حاضر مس‌رفسنجان در پایان هفته بیست و هفتم قهرمانی خود را جشن گرفتند، این اتفاق در پایان هفته سی‌ام لیگ بیست و سوم هم امکان پذیر است و باید دید در دیدارهای فردا چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها