کد خبر : 2025395 | 11 خرداد 1403 ساعت 19:32 | 33.9K بازدید | 12 دیدگاه

رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی:

در فینال به‌خاطر مودریچ هوادار رئالم

ماریان کاستیچ، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی، ابراز امیدواری کرد که رئال مادرید با غلبه بر بروسیا دورتموند، قهرمان چمپیونزلیگ شود.

در فینال به‌خاطر مودریچ هوادار رئالم

به گزارش "ورزش سه"، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی در صحبت‌های جدیدش با تمجید از لوکا مودریچ و حمایت از او، اعلام کرد که در فینال چمپیونزلیگ هوادار رئال مادرید خواهد بود.

مودریچ در بازی شنبه‌شب فرصت دارد که به‌عنوان یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان رئال مادرید یک بار دیگر قهرمان چمپیونزلیگ شود و این جام را به بالای سر ببرد.

در همین حین رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی هم امیدوار است رئال فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود: «ما یک خانواده واقعی هستیم و به همین دلیل می‌خواهیم مودریچ یک لیگ قهرمانان دیگر را ببرد. من در یورو قطعا هوادار رئال هستم و از آنها حمایت خواهم کرد.

ما همه با او هستیم. افتخار و خوشحالی او باعث می‌شود ما هم خوشحال شویم. افتخار می‌کنیم که او ستاره رئال است و برای افتخارات بزرگ مبارزه می‌کند.»

2028613

او همچنین درباره حضور مودریچ در مسابقات یورو ۲۰۲۴ گفت: «لوکا برای تیم ملی نمایش‌های درخشانی داشته و از مهم‌ترین بازیکنان ما در سال‌های گذشته بوده است. امیدوارم در یوروی تابستان هم موفقیت بزرگی به دست آوریم.»

دیدگاه‌ها