کد خبر : 2025392 | 11 خرداد 1403 ساعت 19:27 | 155.2K بازدید | 61 دیدگاه

بوی جدایی یا واکنشی به پایان فصل؟

استوری دانشگر هواداران سپاهان را نگران کرد!

محمد دانشگر با انتشار یک استوری از شماره پیراهنش و قاب‌هایی از خاطراتش در اردوی طلایی‌پوشان باعث نگرانی هواداران سپاهان شد.

استوری دانشگر هواداران سپاهان را نگران کرد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمد دانشگر چند ماه پس از قهرمانی شیرین با آبی ‌پوشان تهرانی در حالی که هواداران استقلال به هیچ وجه انتظار جدایی او را نداشتند، به یکباره خبر انتقالش به سپاهان منتشر شد تا یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات لیگ بیست و دوم را به خودش اختصاص بدهد.

2028607
تصویری از محمد دانشگر در تمرین روز پنج شنبه طلایی پوشان اصفهانی.

دانشگر طی دو سال اخیر یکی از مهره‌های کلیدی سپاهان بوده و مورایس همیشه با احترام خاصی درباره تعصب و ویژگی‌های فنی دانشگر صحبت کرده است، اما حالا در آستانه پایان فصل مدافع برازجانی 30 ساله سپاهان استوری‌ای منتشر کرده که نگرانی هواداران سپاهان را به همراه داشته است؛ استوری که خیلی زود و به دلیل واکنش هواداران سپاهان با یک استوری دیگر تکمیل شد.

دانشگر در استوری اول خود عکسی به نشانه قدردانی از هواداران سپاهان با شماره 58 منتشر کرد و در لابلای این شماره قاب‌هایی از لحظات خاطره‌انگیز خود با طلایی پوشان اصفهانی نشانده است؛ قاب‌هایی از حضور دانشگر در تمرینات و مسابقات مهم طلایی‌پوشان طی دو سال گذشته.

این استوری که چند ایموجی نیز تکمیل شده و مهم‌ترین آن ایموجی‌ای است که به نظر بوی جدایی می‌داد. این استوری خیلی زود با واکنش منفی هواداران سپاهان و نگرانی آنها از جدایی یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم مواجه شد تا بلافاصله با دانشگر اقدام به انتشار یک استوری دیگر کند.

دانشگر در استوری خود شایعات مربوط به جدایی‌اش را تکذیب می‌کند تا نشان دهد که استوری او به نوعی واکنش به پایان یکی از دشوارترین و پرحاشیه‌ترین فصول حضور طلایی پوشان اصفهانی در تاریخ لیگ برتر بوده است.

2028639
استوری دوم دانشگر و رد شایعات و گمانه‌زنی‌های مربوط به جدایی او در پایان فصل از سپاهان.

گفتنی است دانشگر در حالی این استوری را در فاصله یک روز تا آخرین دیدار فصل طلایی پوشان منتشر کرده که طی هفته‌های اخیر و پس از پایان مصدومیت نتوانسته به ترکیب اصلی برگردد و سیاوش یزدانی و هادی محمدی دو زوج قلب خط دفاعی سپاهان در بازی‌های هفته‌های گذشته لیگ برتر و جام حذفی بوده‌‎‌اند.

2028610
محمد دانشگر در حالی اقدام به انتشار این دو استوری کرده که در هنگام پیوستن به سپاهان اعلام شد که او با قراردادی سه ساله به باشگاه سپاهان پیوسته است و با این وصف در لیگ بیست و چهارم هم با طلایی پوشان اصفهانی ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها