کد خبر : 2025377 | 11 خرداد 1403 ساعت 18:46 | 50.2K بازدید | 53 دیدگاه

رئال در کمین ستاره بایرن: او جانشین کروس است

رئال مادرید یوشوا کیمیش را که در مذاکرات تمدید قرارداد با بایرن مونیخ به بن‌بست رسیده است، برای جانشینی تونی کروس در نظر دارد.

رئال در کمین ستاره بایرن: او جانشین کروس است

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، همچنان نامشخص است. قرارداد او در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و باشگاه در نظر دارد در همین تابستان تکلیف او را مشخص کند.

کیمیش در حال حاضر علاوه‌بر خواسته‌های مالی و دستمزد مدنظرش، یک انتظار منطقی از باشگاه دارد. این بازیکن می‌خواهد بداند که وینسنت کمپانی برای او چه برنامه‌هایی دارد و قصد دارد او را در سمت راست خط دفاعی بازی دهد یا در وسط زمین و پست موردعلاقه خود کیمیش.

2028577

جانشین احتمالی تونی کروس در رئال

مادریدی‌ها ستاره بایرن را به‌عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی جانشینی کروس می‌دانند و نکته جالب این است که کیمیش در تیم ملی به خاطر بازگشت تونی کروس مجبور است به دفاع راست برود و حالا به دلیل بازنشستگی کروس، او می‌تواند جانشین شماره ۸ در خط هافبک رئال شود.

در حال حاضر شایعات داغی از علاقه رئال به کیمیش شنیده می‌شود و سفیدپوشان یکی از باشگاه‌هایی خواهند بود که کیمیش می‌تواند به آنها پاسخ مثبت بدهد. رئال همچنین می‌تواند برخلاف مقصدهای احتمالی دیگر کیمیش، خواسته‌های مالی او را برآورده کند.

دیدگاه‌ها