کد خبر : 2025372 | 12 خرداد 1403 ساعت 03:40 | 24.6K بازدید | 109 دیدگاه

فرصت طلایی از دست رفت؛

شیراز، چشم‌انتظار معجزه صعود

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با قبول شکست مقابل چادرملو اردکان فرصت طلایی افزایش اختلاف با تیم سوم را از دست داد.

شیراز، چشم‌انتظار معجزه صعود

به گزارش “ورزش سه” فجر سپاسی که بعد از کسب ۳امتیاز انضباطی به دلیل لغو بازی با استقلال ملاثانی، روحیه مضاعفی گرفته بود و حتی برای چند روز صدر جدول را هم به خود دید، مقابل نماینده اردکان شکست خورد تا به رده سوم سقوط کرده و چشم‌انتظار نتایج ۲هفته پایانی باشد.

آن‌ها در ۲ بازی آینده بایستی در شیراز مقابل مس سونگون و در جم مقابل پارس جنوبی صف‌آرایی کنند؛ تیم‌هایی که دیگر نه دغدغه صعود دارند نه سقوط به دسته پایین‌تر. بنابر این آن‌ها در صورت کسب هر ۶ امتیاز هفته‌های پیش‌رو هم باید منتظر لغزش چادرملو باشند.

شاگردان سعید اخباری در بازی‌های باقی‌مانده به مهمانی شاهین بندرعامری رفته و از دریای بابل میزبانی کنند؛ ۲ تیمی که همچنان خطر سقوط را بیخ گوش خود حس می‌کنند و احتمالاً رقبای سرسختی برای اردکانی‌ها خواهند بود.

به این ترتیب با مسجل شدن صعود خیبر خرم‌آباد، کار برای صعود یکی از ۲تیم فجر یا چادرملو به هفته‌های پایانی کشیده شده و حساسیت به نقطه اوج خود خواهد رسید، کمااینکه با رقم خوردن یک سری نتایج حتی ممکن است تکلیف همه بالانشین‌ها برای قهرمانی و صعود در همین هفتهٔ پیش‌رو مشخص شده و چیزی برای هفته پایانی باقی نماند.

دیدگاه‌ها