کد خبر : 2025363 | 11 خرداد 1403 ساعت 17:39 | 64.1K بازدید | 237 دیدگاه

ادعای سنگین و میلیون دلاری نکونام علیه پرسپولیس!

جواد نکونام در نشست خبری امروز خود مدعی شد که پرسپولیس ستاره میلیون دلاری جذب کرده است.

ادعای سنگین و میلیون دلاری نکونام علیه پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدا تا پایان فصل، یکی از گلایه‌های جواد نکونام درخصوص عدم جذب بازیکنان موردنظرش بود. سرمربی استقلال معترض شماره یک به سقف بودجه تعیین شده برای باشگاهش بود و اعتقاد داشت که در این میان، تنها سر تیم او کلاه رفته و جز آبی‌ها، باشگاه دیگری این قانون را رعایت نکرده است.

نکونام در نیم فصل نیز بازیکنانی مدنظر قرار داده بود که در این میان ماشاریپوف، فخرالدینی و سیلوا جذب شدند ولی شاخص‌ترین ستاره مدنظر آبی‌ها یعنی اوستون اورونوف راهی پرسپولیس شد و این بازیکن ازبکی عملا باعث تغییر معادلات قهرمانی به سود سرخ‌ها شده است.

هر چند که مدیریت وقت آبی‌ها مدعی بود که بنا بر اعلام اعضای کادرفنی استقلال آنها از جذب اورونوف منصرف شده‌اند ولی نکونام در مواجه با این ادعا چند بار اعلام کرد که درخواست جذب این بازیکن ازبکستانی را داشته است.

علاوه بر این، عبدالکریم حسن که سابقه کسب عنوان مرد سال آسیا را نیز در کارنامه دارد، دیگر چهره شاخصی است که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست. حالا نیز نکونام با کنایه به خریدهای رقیب، مدعی شده که آنها بازیکنان میلیون دلاری جذب کرده‌اند.

2028445

نکونام در نشست امروزش، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخلاف او، سرمربی پرسپولیس کارش را با آرامش پیش می‌برد، گفت: زمانی که کار را در استقلال شروع کردیم، هیچ مشکلی نبود و با حجت کریمی کار را خوب جلو می‌بردیم. بعد از تغییر و تحولات باشگاه، آن مشکلات پیش آمد و اختلافاتی در تیم وجود داشت که به تیم و باشگاه ضربه زد. بازی قبل یک مثال زدم. اگر حریفان ما و تیم‌های بالای جدولی، سال قبل نیاز به چهار بازیکن داشته باشند، ما به 8 بازیکن نیاز داریم زیرا امسال شرایط سختی را تجربه کردیم و وضعیت برابری نداشتیم. طبیعی است وقتی مربی عوض می‌کنند و برایش بازیکن می‌گیرند، شرایط به سود او خواهد بود.

او ادامه داد: بارها گفتم و باز هم می‌گویم که نیم فصل برای جذب بازیکن، بالای یک میلیون دلار پول دادند. اتفاقات داوری و مدیریتی هم نداشتند. به همین دلیل مربی‌شان آرام است و با آسودگی صحبت می‌کند. خواهید دید اگر برعکس می‌شد، اتقاقات دیگری می‌افتاد. تا قبل از اینکه ما از صدر پایین بیاییم، اتفاقاتی رخ داد که باورمان نمی‌شد اما اکنون همه چیز در سکوت و آرامش پیش می‌رود. البته از روز اول کار، تلاش و برنامه ما این بود که بتوانیم تا روز آخر، برحسب وظیفه خود برای استقلال و هواداران‌مان زحمت بکشیم، بجنگیم و بهترین بازی را انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها