کد خبر : 2025360 | 11 خرداد 1403 ساعت 17:36 | 43.1K بازدید | 43 دیدگاه

برخلاف ژاوی: فلیک خرید زیادی نمی‌خواهد!

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، معتقد است بارسلونا برای رقابت با بهترین تیم‌های اروپا، به تغییرات زیادی لازم ندارد.

برخلاف ژاوی: فلیک خرید زیادی نمی‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه" گفته می‌شود هانسی فلیک که در هفته‌ای که گذشت به‌عنوان سرمربی بارسلونا و جانشین ژاوی هرناندز معرفی شد، مدت‌ها ترکیب این تیم را بررسی کرده و بازیکنان را به خوبی می‌شناسد.

بر اساس تایید نشریات اسپانیایی، یکی از دلایل اخراج ژاوی از بارسلونا، این بوده که او معتقد بوده این تیم برای رقابت برای کسب جام، نیازمند تغییرات قابل توجه و زیادی است. دیدگاهی که باب میل خوان لاپورتا، رئیس بلوگرانا نبود و تصمیم گرفت با این مربی قطع همکاری کند.

2028534

حالا نشریه اسپورت می‌گوید نظر فلیک دقیقاً نقطه مقابل ایده‌های ژاوی است. مربی آلمانی از اولین باری که شایعات پیوستنش به بارسا به گوش می‌رسید، بازیکنان تیم را بررسی کرده و دقیقاً می‌داند که چگونه از آنها استفاده کند.

بر اساس این خبر، فلیک به اکثر بازیکنان فعلی اعتقاد دارد و به‌نظرش بارسا برای رقابت با بهترین تیم‌های اروپا خرید زیادی لازم ندارد و با چند تغییر کوچک، آنها برای رقابت در مسابقات مختلف آماده خواهند شد.

یکی از نقاط اختلاف نظر فلیک و ژاوی در مورد رابرت لواندوفسکی است. سرمربی سابق قصد داشت مهاجم لهستانی را در پنجره تابستانی پیش رو در لیست مازاد قرار دهد اما فلیک قصد دارد از لوا به‌عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیمش استفاده کند.

دیدگاه‌ها