کد خبر : 2025358 | 11 خرداد 1403 ساعت 17:21 | 36.4K بازدید | 23 دیدگاه

با شکست سنگین فجر مقابل چادرملو؛

خبر تلخی که به ملی‌پوشان و لیگ‌برتری‌ها رسید

با شکست فجر در دیدار فینال‌گونه مقابل چادرملو شانس تیمی که می‌تواند سرباز جذب کند برای حضور در لیگ برتر بسیار کم شد.

خبر تلخی که به ملی‌پوشان و لیگ‌برتری‌ها رسید

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته یکی از سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل لیگ دسته اول در ورزشگاه شهیدنصیری یزد میان دو تیم مدعی چادرملو و فجرشهیدسپاسی شیراز برگزار شد و در پایان این شاگردان سعید اخباری بودند که با پیروزی پرگل سه بر صفر از زمین مسابقه خارج شدند.

با این پیروزی چادرملو که چند هفته متوالی پشت سر فجر رتبه سوم جدول رده بندی را در اختیار داشت، 69 امتیازی شد و به رتبه دوم صعود کرد تا جای شاگردان مهدی رجب زاده با 67 امتیاز را بگیرد.

این نتیجه بعد دیگری هم به همراه داشت و با توجه به اینکه دو هفته تا پایان مسابقات باقی مانده، احتمال صعود طلایی‌پوشان شیرازی بسیار کم شد. 
این شکست در حالی برای فجر رقم خورد که بسیاری از بازیکنان ملی پوش و همینطور بازیکنان لیگ برتر در پایان فصل باید به خدمت سربازی بروند و صعود فجر به لیگ برتر می‌توانست کمک بزرگی به آنها برای ادامه فوتبال در سطح اول فوتبال کشور باشد. با این حال حالا فقط ملوان می‌تواند اقدام به جذب بازیکنان سرباز کند که بی‌شک تعداد بازیکنانی که این تیم می‌تواند جذب کند بسیار کمتر از تعداد بازیکنانی است که باید به خدمت سربازی بروند و با این وصف بسیاری از مشمولان خدمت باید به لیگ دسته اول بروند و خدمت شان را در آن تیم ادامه بدهند.

البته دو هفته دیگر تا پایان رقابت‌های فصل جاری فوتبال باقی مانده و حالا فجر برای صعود به لیگ برتر باید در انتظار لغزش چادرملو بماند که البته احتمال این موضوع با توجه به بازی‌هایی که چادرملو در پیش دارد خیلی زیاد نیست.

دیدگاه‌ها