کد خبر : 2025346 | 11 خرداد 1403 ساعت 16:32 | 266.8K بازدید | 104 دیدگاه

با حضور افتخاری علیرضا فغانی؛

چه گلی و چه پایان خوشی برای سردار در رم

سردار آزمون امروز آخرین بازی خود را در ترکیب تیم رم انجام داد.

چه گلی و چه پایان خوشی برای سردار در رم

به گزارش "ورزش سه"، از چند هفته پیش مشخص شد که دو باشگاه بایر لورکوزن و رم بر سر مسائل مالی برای دائمی شدن حضور سردار آزمون در جالوروسی به توافق نرسیده‌اند و این ستاره ایرانی بعد از یک فصل بازی در پایتخت ایتالیا باید این تیم را ترک کند.

ویدئو: 334363

این جدایی در حالی اتفاق می‌افتد که سردار در طول فصلی که گذشت عملکرد نسبتاً خوبی در ترکیب رم داشت و حتی بازیکن مورد علاقه دنیله ده‌روسی نیز محسوب می‌شد اما همان‌طور که گفته شد رقم درخواستی باشگاه بایر لورکوزن مانع از ماندن او در رم شد.

2028502

سردار آزمون امروز آخرین بازی خود را هم در ترکیب رم انجام داد. جایی که این تیم در دیداری دوستانه به مصاف میلان رفت. ملی پوش ایرانی از ابتدای نیمه دوم به جای تامی آبراهام وارد زمین شد تا آخرین بازی خود را هم با پیراهن رم انجام داده باشد.

نکته جالب توجه اینکه بازی دوستانه دو تیم رم و میلان در استرالیا برگزار شد و علیرضا فغانی داور نام آشنای فوتبال ایران قضاوت آن را بر عهده داشت تا سردار بازی خداحافظی خود با رم را در حضور یک داور ایرانی انجام داده باشد.

2028503

اتفاقا علیرضا فغانی برای سردار خوش یمن هم بود، چرا که او در این مسابقه پرگل موفق شد گل پنجم جالوروسی را وارد دروازه حریف کند. او بعد از حرکتی زیبا از میانه زمین با یک ضربه مهارنشدنی دروازه میلان را باز کرد تا شاید رم به خاطر از دست دادن او بیشتر حسرت بخورد. دیداری که در نهایت با پیروزی پنج بر دوی رم به پایان رسید.

گفتنی است بر اساس گمانه‌زنی‌های انجام شده سردار آزمون فصل آینده نیز در سطح اول فوتبال اروپا به کار خود ادامه خواهد داد و این بار قرار است لالیگا و باشگاه سویا را به عنوان چالش خود انتخاب کند.

2028501

دیدگاه‌ها