کد خبر : 2025328 | 11 خرداد 1403 ساعت 14:56 | 55.6K بازدید | 92 دیدگاه

همیشه به خاطر خودمان بازی می‌کنیم؛

نویدکیا: به پرسپولیس و استقلال توجهی ندارم

محرم نویدکیا تاکید کرد مس رفسنجان در دیدار با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر ساختار خود را تغییر نخواهد داد.

نویدکیا: به پرسپولیس و استقلال توجهی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد؛ دیداری که تاثیر زیادی روی قهرمان این دوره از مسابقات دارد و نتیجه آن برای هواداران استقلال نیز اهمیتی زیادی خواهد داشت.

محرم نویدکیا امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه حاضر شد و درباره سبک بازی مس در این مسابقه و اهمیت بالای نتیجه آن برای هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

صحبت‌های نویدکیا را در ادامه می‌خوانید:

صحبت‌های ابتدایی؟
همه حساسیت‌های این بازی را می‌دانند. بازی هفته آخر است و فوق‌العاده مهم است. برای ما هم مهم خواهد بود. شاید بگویند ما تاثیری در جدول نخواهیم داشت اما از لحاظ شخصیتی برای خودمان خیلی مهم است که بتوانیم بازی خوب و باکیفیتی انجام بدهیم. جدا از هر نتیجه‌ای که اتفاق می‌افتد، باید همه تلاش‌مان را بکنیم که به خاطر خودمان یک بازی خوب انجام بدهیم. تیم پرسپولیس هم که در هفته‌های گذشته نتایج فوق‌العاده خوبی گرفته‌اند و کیفیت خیلی خوبی از خودشان نشان داده‌اند و این می‌تواند کار را برای ما سخت کند. در فاز هجومی بهترین تیم ایران هستند و گل زده زیادی در نیم فصل دوم داشته‌اند و این نشان می‌دهد کار خیلی سختی است و باید با تمرکز بازی کنیم که بتوانیم ابتدا بازی خوبی انجام بدهیم، چون برای من مهم است که تیمم ابتدا بازی باکیفیتی انجام بدهد و بعد بتوانیم نتیجه هم بگیریم. این را هم باید بگویم که متاسفانه ما هفته گذشته در نیمه اول بازی باکیفیتی انجام ندادیم.

ویدئو: 334352

* مس با حضور شما فوتبال خوب و هجومی و شناوری بازی کرده است؛ با توجه به حساسیت بازی فردا تغییر تاکتیکی خواهید داشت؟
ما هیچوقت به خاطر شرایط تیم‌های دیگر ساختار خودمان را تغییر نمی‌دهیم. ما به خاطر خودمان بازی می‌کنیم. همیشه به خاطر خودمان بازی کرده‌ایم و الان هم همین است. ما فقط می‌خواهیم کیفیت خودمان را نشان بدهیم و برایمان تفاوتی ندارد که چه اتفاقاتی پایین یا بالای جدول می‌افتد. ما باید با همان روندی که همیشه داشتیم بازی کنیم و همان فوتبالی که دل‌مان می‌خواهد، انجام بدهیم و بتوانیم کیفیت خیلی خوبی از خودمان نشان بدهیم.

ویدئو: 334353
2013216

* هفته گذشته به مشکلات مالی مس اشاره کردید و گفتید ممکن است فصل بعد در این تیم نباشید. با توجه به اینکه فردا یک بازی حساس دارید و هفته بعد هم در نیمه نهایی جام حذفی بازی خواهید کرد، این شرایط چقدر روی عملکردتان تاثیر دارد؟
طبیعتا تاثیر دارد. تیم من هفته گذشته به استقلال خوزستان که پایین جدول بوده، باخته است. من اگر می‌خواستم بهانه بیاورم می‌توانستم خیلی بهانه‌ها بیاورم. تیم من به خاطر شرایط اقتصادی‌ای که دارد، باید ۷ ساعت با اتوبوس به انزلی می‌رفتیم. از ساعت ۸ تا ۱۰ شب یک بازی کردیم و تا از رختکن بیرون بیاییم، ساعت ۱۱:۳۰ شده است. تا بچه‌ها در رستوران غدا بخورند، ساعت ۱۲:۳۰- ۱ شد و تازه از آنجا راه افتادیم و ۵:۳۰-۶ صبح رسیدیم و اصلا نخوابیدند. ساعت ۳ بعد از ظهر باید پرواز کنیم و به کرمان برویم و دوباره با اتوبوس به رفسنجان برویم. با این شرایط می‌بینم که تیمم آن شادابی را که باید داشته باشد، مقابل استقلال خوزستان نداشته است. همه اینها بحث‌های مالی است و ما کماکان دچار این مشکلات هستیم. فکر می‌کنم دیگر کافی است و من به اندازه کافی حرف زده‌ام. زشت است که بخواهم بیش از حد درباره این مسائل صحبت کنم. اینها به شرکت مس برمی‌گردد که برای آینده اینجا چه تصمیماتی بگیرد، ولی هفته‌های قبل هم گفته‌ام با این شرایط فکر نمی‌کنم بتوانم کمک‌شان کنم.

ویدئو: 334354

* نمایش خیره‌کننده‌‌تان مقابل استقلال باعث شده که استقلالی‌ها نسبت به بازی فردای شما امیدوار باشند. از طرفی عملکرد نزولی‌تان، به خصوص بازی با استقلال خوزستان، ناامیدشان کرده و پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرده است. مرز امید و ناامیدی طرفداران دو تیم چقدر تیم شما را تحت فشار قرار می‌دهد؟
من می‌دانم شما عزیزان یک مقدارتان پرسپولیسی هستید و یک مقدارتان استقلالی هستید. بعضی‌هایتان سوال می‌پرسید که من جواب بدهم و خودتان‌ از آن استفاده کنید و برخی دیگر برعکس.

2012916

* بی قصد و غرض پرسیدم.
کلا می‌گویم‌. من می‌دانم بی قصد و غرض پرسیدید و کلا می‌گویم. من فقط به کیفیت تیم خودم کار دارم. در بازی با استقلال هم همین شد که بعد از آن هم کمی سوءتفاهم پیش آمد. من هر چه صحبت می‌کنم، فقط درباره تیم خودم حرف می‌زنم. ما سعی می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم باکیفیت بازی کنیم، چون برای من اصل فوتبال این است که بتوانیم یک فوتبال جذاب و باکیفیت بازی کنیم و در کنارش هم نتیجه بگیریم. این را هم قبول دارم که تیمی که باکیفیت بازی کند اما نتیجه نگیرد، در فوتبال امروز به درد نمی‌خورد. امیدوارم بتوانیم هم بازی باکیفیتی انجام بدهیم و هم نتیجه خوبی بگیریم.

ویدئو: 334355

* تقریبا تمام جامعه هواداری و کارشناسان فوتبال طرفدار ادبیات، کاراکتر و فن بیان شما در حوزه فوتبال هستند؛ اینکه اگر در بحث فنی اشتباهی می‌کنید، گردن می‌گیرید و گردن این و آن نمی‌اندازید. خودتان می‌توانید پیش‌بینی کنید که محرم نویدکیا هم به فراخور زمان ایرانیزه شود و ادبیاتی را استفاده کند که مختص شما نیست؟ به خصوص که ما مربیان خارجی داشتیم که با ادبیات شیک می‌آمدند اما می‌دیدند که کاربردی ندارد.
من در دو سالی هم که در سپاهان بودم، به خصوص سال دوم، روزهای خیلی سختی را گذراندم اما سعی کردم چیزی که برای آینده خودم و شغلی که انتخاب کردم و برای خودم در ذهنم ترسیم کردم، ادامه بدهم. نمی‌دانم تا چه حد می‌توانم، الکی نمی‌توانم بگویم، اما سعیم را می‌کنم. همان‌طور که از روز اول که به سپاهان آمدم گفتم نمی‌خواهم وارد بحث داوری‌ها و مسائل حاشیه‌ای شوم و هرگز هم در این باره حرف زدم، درباره این موضوع هم تمام سعیم را می‌کنم آنچه را دوست دارم، انجام بدهم. شاید یک سرمربی جاهایی هم از کوره در برود. فشار بازی‌ها خیلی زیاد است و یک چیزهایی طبیعی است، ولی سعی می‌کنم بازی که تمام می‌شود، همه چیز را فراموش کنم و مشکلات خودم و تیم خودم را پیدا کنم و مشکلات تیمم را رفع کنم.

ویدئو: 334356
2012863

* سوال بسیاری از هواداران این است که فردا حامد لک بازی خواهد کرد یا گلر دوم تیم؟
من هفته قبل داوود را بازی دادم، چون در جام حذفی حامد را نداریم. دلم می‌خواست یک بازی به او بدهم که وارد شرایط مسابقه شود. فقط همین. ان‌شاءالله برای این موضوع هم تصمیم می‌گیریم که فردا کدام یک بازی کنند.

* به بحث بازی باکیفیت اشاره کردید و گفتید در کنارش نتیجه هم مهم است. استراتژی شما برای بازی فردا کسب حداقل امتیاز است یا سه امتیاز؟ قاعدتا اگر برای مساوی بروید، بازی بسته‌ای ارائه می‌دهید. 
موضوع باز یا بسته بازی کردن یک تیم در شرایط خاص متفاوت است. ما برابر تراکتور هم در جام حذفی در نیمه اول عقب بازی کردیم. نسبت به بازی یک استراتژی در نظر می‌گیریم و سعی می‌کنیم آن را انجام بدهیم. من همیشه دوست داشتم تیمم هجومی باشد و کیفیت خوبی داشته باشد، اما در فوتبال شرایطی پیش می‌آید که شما تصمیم می‌گیرید مقداری برنامه‌ریزی کنید که به مشکل نخورید، مثل کاری که در جام حذفی برابر تراکتور در تبریز انجام دادیم. فردا باید ببینیم نسبت به بازی چه پیش می‌آید.

ویدئو: 334357

* برای بازی فردا مصدوم و محرم دارید؟
به جز مهدی ترکمان که آسیب‌دیده است، بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

دیدگاه‌ها