کد خبر : 2025301 | 11 خرداد 1403 ساعت 12:17 | 73K بازدید | 28 دیدگاه

مکرو و مکرالله امروز خیلی خوب معنی شد

مهاجری: جام قهرمانی را بالای سر می‌بریم

رضا مهاجری می‌گوید خیبر خرم‌آباد با عملکرد خود در زمین پاسخ حواشی و ادعاهای رقبای خود را داده است.

مهاجری: جام قهرمانی را بالای سر می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم‌آباد روز گذشته با نتیجه ۶-۲ استقلال ملاثانی را شکست داد تا در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌های لیگ آزادگان با ۷۳ امتیاز و اختلاف ۴ امتیازی نسبت به چادرملوی رده دومی در صدر جدول قرار بگیرد.

رضا مهاجری، سرمربی خیبر، پس از این مسابقه گفت: در این هفته‌ها قرعه برایمان خوب نبود. بعد از تعطیلات عید، این پنجمین بازی خارج از خانه ما بود. دو بازی در گرمای بوشهر و آبادان در دو هفته گذشته انرژی زیادی از ما برد اما خدا را شکر بچه‌هایمان انقد خوب کار کردند تا برد ارزشمندی را در این مقطع حساس لیگ به دست بیاورند. این پیروزی، مسیر را برای صعود ما همواره کرد و حالا باید برای قهرمانی بجنگیم؛ این کمترین حق بچه‌هاست که یک سال است می‌جنگند و تحمل می‌کنند‌.

او ادامه داد: امروز خیلی چیزها ثابت شد. چیزهایی که به ما نسبت می‌دادند، به خودشان برگشت. مکرو و مکرالله امروز خیلی خوب معنی شد. خدا نشان داد کسی که در مسیر درست حرکت می‌کند، سر بزنگاه در جایی که باید باشد، قرار می‌گیرد. این پیروزی را به تمام بچه‌های تیم، هواداران و لرتباران تبریک می‌گویم‌.

مهاجری با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش عنوان کرد: ما هفته بعد در خانه با تیم آریو اسلامشهر بازی داریم که پیروزی در آن بازی می‌تواند قهرمانی‌مان را مسجل کند. انتظارم این است همانطور که لرتباران عزیز از روز اول آمدند و چه در روز برد و چه در روز باخت پشت‌مان بودند، در بازی با آریو هم جو ورزشگاه طوری باشد بتوانیم با یک پیروزی خوب خستگی را از تن تیم و هواداران و مسئولان خارج کنیم و به آنچه که روز اول عهد کرده بودیم، برسیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

او تاکید کرد: خوشحالم در روزهایی که نتایج به مراد ما پیش نرفت، همه پشت هم بودیم و به کارمان ایمان داشتیم تا امروز را ببینیم؛ تیمی که با شایستگی در زمین مسابقه حقش را از فوتبال می‌گیرد. به تیم شایسته استقلال ملاثانی تبریک می‌گویم که تلاشش را کرد و خیلی جاها ما را هم به دردسر انداخت و دو گل زد، ولی خدا را شکر حس و حال تیمی‌مان باعث شد در حساس‌ترین مقطع، برد بی‌نظیری را به دست بیاوریم.

1945903

سرمربی خیبر در پاسخ به اینکه آیا برای فصل آینده برنامه‌ریزی کرده و جلسه‌ای با مدیران باشگاه داشته است، گفت: قطعا آدم بابرنامه زندگی می‌کند. روز اول که شروع کردیم، چشم‌انداز داشتیم و الان هم در حال رسیدن به آن هستیم. آقای دکتر عبدی هم به من محبت داشت و صحبت کردیم و خیلی کارها را انجام می‌دهیم، ولی ادامه صحبت‌ها را برای زمانی گذاشتیم که صعودمان قطعی شد. این یک افتخار برای من است.

مهاجری در پاسخ به اینکه آیا پیش از بازی فکر می‌کرد با چنین نتیجه‌ای پیروز شود، گفت: بازی‌ها سخت است. می‌دانستم روز سختی داریم. در هفته‌های گذشته ما در سخت‌ترین شرایط قرار گرفتیم. این تیم یک بازی را انجام نداد و سه امتیاز به یکی از رقبای مستقیم ما دادند. در آستانه بازی ما از این تیم امتیاز کسر شد و از منطقه امن میانه جدول به منطقه‌ای آمد که خطر سقوط می‌تواند آزارش بدهد. می‌دانستیم روز سختی داریم. از طرفی ما در ۶ روز دو بازی خارج از خانه در گرما انجام دادیم اما خدا را شکر از این دوره سخت عبور کردیم و حالا به بازی هفته بعد مقابل آریو اسلامشهر فکر می‌کنیم. امیدوارم با توکل به خدا، توان بچه‌ها و هواداران بتوانیم کارمان را با پیروزی در خانه تمام کنیم.

"رقبای مستقیم‌تان حرف و حدیث‌های زیادی را درباره شما مطرح می‌کردند اما شما در عمل پاسخ این مسائل را دادید." مهاجری در پاسخ به این موضوع گفت: خودتان جوابش را دادید. در این بازی، فوتبال ما را دیدید. فوتبال ما همیشه قابل دفاع بوده و سعی کردیم به بچه‌ها آموزش بدهیم و با فوتبال نتیجه بگیریم. شاید اگر در خیلی از بازی‌ها خارج از خانه که نتیجه را واگذار کردیم، ضدفوتبال و دفاعی بازی می‌کردیم، در حال حاضر ۵-۶ امتیاز بیشتر داشتیم. اما تمام فکرمان ارائه فوتبال خوب و زیبا بود تا هم خودمان و هواداران‌مان لذت ببرند و هم نتیجه خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها