کد خبر : 2025290 | 11 خرداد 1403 ساعت 10:49 | 45.7K بازدید | 30 دیدگاه

عربستان برای خرید ستاره بارسا به آب و آتش می‌زند

یک باشگاه عربستانی دیگر به جمع مشتریان رافینیا، ستاره بارسلونا، اضافه شده است.

عربستان برای خرید ستاره بارسا به آب و آتش می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا با جنجال و تلاش زیادی راهی بارسلونا شد اما نتوانست در طول دوران حضورش در این تیم انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند و به همین دلیل شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش می‌رسد.

شرایط مالی باشگاه بارسلونا و قوانین سختگیرانه فرپلی مالی باعث شده است که مدیران این باشگاه چاره دیگری جز فروش چند بازیکن بزرگ در تابستان پیش رو نداشته باشد و یکی از بازیکنانی که بارها نامش در این فهرست مطرح شده همین ستاره برزیلی است که مشتریان پر و پا قرصی هم دارد. 

2009477

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی خبر داده بودند که یک باشگاه عربستانی علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و حتی پیشنهادهایی را هم به او ارائه کرده و حالا موندو دیپورتیوو خبر داده است که یک باشگاه عربستانی دیگر هم که در جذب او بسیار جدی است به این رقابت اضافه شده است. 

این باشگاه عربستانی که هنوز نامش فاش نشده آماده است تا هر کاری در توان دارد برای به خدمت گرفتن رافینیا انجام دهد و حتی احتمال دارد که بارسلونا بتواند مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو از فروش او به دست آورد. تصمیم نهایی او در این زمینه هنوز مشخص نیست و منتظر اعلام نظر هانسی فلیک است.

دیدگاه‌ها