کد خبر : 2025287 | 11 خرداد 1403 ساعت 10:31 | 68.8K بازدید | 151 دیدگاه

نبرد بزرگ: سیتی ستاره رئال مادرید را می‌خواهد!

منچسترسیتی به جذب رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، علاقه‌مند است.

نبرد بزرگ: سیتی ستاره رئال مادرید را می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو در چند سال اخیر به یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب رئال مادرید و خط حمله این تیم تبدیل شده است و در این فصل هم توانست نقش مهمی را در کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا و همچنین صعود این تیم به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ایفا کند.

این بازیکن حالا امیدوار است که بتواند در بازی روز شنبه برابر دورتموند به کمک تیمش بیاید تا برای دومین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را در دوران حضورش در رئال تجربه کند. هرچند صحبت‌های دیروز او جنجال زیادی را در آستانه این بازی مهم به همراه داشته است.

2013708

این ستاره برزیلی در گفت‌وگویی مدعی شده بود که منچسترسیتی بهترین تیم دنیا در حال حاضر است و حالا مارکا خبر داده است که مدیران این باشگاه هم علاقه زیادی به او دارند و قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال برای به خدمت گرفتنش اقدام کنند.

این در حالی است که پیش از این تاکید شده بود که با وجود جذب کیلیان امباپه که رقابت را در خط حمله رئال دشوار می‌کند، رودریگو تصمیمی برای ترک این باشگاه ندارد و همچنان در فصل آینده هم به حضورش در سانتیاگو برنابئو ادامه خواهد داد. مدیران این باشگاه هم تصمیمی برای فروش او در این مقطع ندارند.

دیدگاه‌ها