کد خبر : 2025282 | 11 خرداد 1403 ساعت 09:55 | 22.5K بازدید | 42 دیدگاه

هشدار به بایرن: سال‌های سختی دارید!‌

هانس یواخیم واتسکه، نایب رئیس دورتموند، معتقد است که بایرن مونیخ قرار است چند سال سخت را سپری کند.

هشدار به بایرن: سال‌های سختی دارید!‌

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در فصلی که گذشت تحت هدایت توماس توخل نتوانست در هیچ جامی به عنوان قهرمانی برسد و این اتفاق شوک بزرگی برای هواداران و مدیران این باشگاه بود اما در عین حال باعث خوشحالی هواداران دیگر تیم‌ها شد که از سلطه آنها بر بوندسلیگا خسته بودند. 

آنها حالا تصمیم گرفته‌اند که با ونسان کمپانی به مسیرشان برای فصل آینده ادامه دهند و امیدوار هستند که این مربی جوان بتواند با ایده‌های خوبی که دارد شرایط را برای آنها بهبود ببخشد و این تیم را بار دیگر به مدعی اصلی فوتبال آلمان و همچنین لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کند. 

1038106

واتسکه در گفت‌وگو با بیلد درباره شرایط رقیب قدیمی اظهار داشت: «بایرن در دو یا سه سال پیش رو روزهای بسیار سختی را در پیش خواهد داشت چون در تلاش است که بار دیگر سلطه خاصی که تحت هدایت پپ گواردیولا به دست آورده بود را بار دیگر تکرار کند که کار سختی است. 

صدر جدول بوندسلیگا در حال بهتر شدن است. می‌توان این موضوع را از نتایج کسب شده در اروپا فهمید. من دیگر به سلطه کامل با یازده قهرمانی متوالی باور ندارم. اما واقعیت این است که بایرن از نظر مالی از هر باشگاه دیگری قوی‌تر است و به همین دلیل می‌تواند نتایج بهتری هم در این فصل بگیرد. آنها سال آینده دوباره در هنگام اهدای جام در جمع مدعیان خواهند بود.»

دیدگاه‌ها