کد خبر : 2025280 | 11 خرداد 1403 ساعت 09:37 | 23.7K بازدید | 27 دیدگاه

تهدید ستاره‌ها به اعتصاب: دست از سر ما بردار، فیفا!

بازیکنان از فشردگی برنامه بازی‌ها در طول فصل عصبانی هستند و فیفا را تهدید کرده‌اند که ممکن است دست به اعتصاب بزنند.

تهدید ستاره‌ها به اعتصاب: دست از سر ما بردار، فیفا!

به گزارش "ورزش سه"، بحث فشردگی دیدارها و تعدد رقابت‌های برگزار شده در چند فصل اخیر به صورت جدی مطرح شده و نگرانی‌های زیادی درباره شرایط سلامتی بازیکنان و حضور آنها در زمین در دیدارهای مختلف باشگاهی و ملی به همراه داشته است.

این موضوع بارها از سوی تعدادی از سرمربیان بزرگ مانند یورگن کلوپ و پپ گواردیولا و همچنین بسیاری از بازیکنان مطرح شد و حالا به نظر می‌رسد که اتحادیه بازیکنان قرار است به صورت جدی نسبت به این موضوع و تصمیمات فیفا که با انتقادهای بسیاری هم همراه بوده است واکنش نشان دهد.

2021959

ای‌اس‌پی‌ان خبر داده است که بازیکنان به فیفا هشدار داده‌اند که اگر این روند ادامه پیدا کند یا حتی احتمال بدتر شدن آن وجود داشته باشد، آماده هستند تا اعتصابی را علیه تقویم بیش از فشرده فصل فوتبالی آغاز کنند که بسیار به ضرر این سازمان و برنامه‌هایش خواهد بود.

همچنین اتحادیه رسمی بازیکنان آماده است تا در کنار چند لیگ بزرگ اروپایی از جمله لالیگا و لیگ برتر انگلیس لایحه قانونی مشترکی را برای شکایت از فیفا ارائه کند تا بتواند شرایط بازیکنان را در چند فصل پیش رو بهبود ببخشد. آنها معتقد هستند که مصدومیت بیش از حد بازیکنان به دلیل همین فشردگی مسابقات است.

دیدگاه‌ها