کد خبر : 2025279 | 11 خرداد 1403 ساعت 09:28 | 33.2K بازدید | 33 دیدگاه

بازیکنی مثل راموس نداشتم

آنچلوتی: بلینگام بیشتر برادرم است تا پسرم!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در گفت‌وگویی جذاب در آستانه فینال لیگ قهرمانان برابر دورتموند صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

آنچلوتی: بلینگام بیشتر برادرم است تا پسرم!

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی روز شنبه در حالی روی نیمکت رئال مادرید در دیدار برابر دورتموند در بازی فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهد نشست که پیش از این موفق شده است دو بار با این تیم قهرمانی در این مسابقات را تجربه کند و حالا آماده است که رکوردش را بهبود ببخشد.

این مربی ایتالیایی که در این فصل موفق شد عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را یک بار دیگر برای رئال به ارمغان بیاورد در آستانه این بازی حساس و مهم گفت‌وگوی جذابی را با الچیرینگینو انجام داده است که در زیر با هم می‌خوانیم.

لوکا مودریچ: او مسیری متفاوت نسبت به کروس انتخاب کرد. مودریچ فصلی فوق‌العاده داشته است و درک این موضوع که حالا فرصت کمتری برای بازی دارد کمی برایش سخت بود. وقتی کاسمی رو هنوز اینجا بود ما درباره موضوع حرف زده بودیم. پذیرفتن این اتفاق برای لوکا دشوار بود اما به مرور این موضوع را درک کرد.  او در ابتدای فصل سختی زیادی کشید.

تونی کروس: او به این نتیجه رسید که الان زمان مناسبی برای  بازنشسته شدن است. من این موضوع را کاملا درک می‌کنم. حتی با اینکه فکر می‌کنم که جدایی او روی ما تاثیر خواهد گذاشت. ما بازیکن بسیار مهمی را از دست دادیم.  ایده درستی برای جایگزینی او با کاماوینگا و والورده و شوامنی داریم. فوتبال متفاوتی را ارائه خواهیم کرد اما تغییری در موفقیت تیم ایجاد نمی‌شود.

2022053

علاقه به رئال: من واقعاً هوادار این تیم هستم. زمانی واقعاً متوجه این احساس شدم که برای بار دوم به رئال آمدم. در طول دوران فوتبالم در باشگاه‌های بسیاری حضور داشتم اما رئال مادرید و میلان احساس خاصی برای من دارند.

دوره دوم حضور در رئال: با خوزه آنخل تماس گرفتم تا ببینم که آیا می‌توانیم چند بازیکن را به خدمت بگیریم و کمی صحبت کردیم. از او پرسیدم که مربی جدید پیدا کرده‌اند؟ او گفت نه و در حال بررسی هستیم. به او گفتم که باید بهترین را برای رئال انتخاب کنید و او پرسید چه کسی بهترین است؟ جواب دادم یادت رفته است چه اتفاقی در سال ۲۰۱۴ رخ داد؟ بنابراین شروع به خنده کردیم و همه چیز خیلی سریع پیش رفت.

ازدواج: همسرم را در لندن دیدم. وقتی اولین بار او را دیدم گفتم: شاید فکر کنی من دیوانه هستم اما من و تو یک روز ازدواج خواهیم کرد.

راموس: من هرگز بازیکنی با چنین شخصیت و چنین ویژگی‌های جالب و جرات و جسارتی به اندازه سرخیو راموس نداشتم. سرخیو از نظر شخصیت واقعا الگو بود.

دلیل محبوبیت جود بلینگام: او به این جایگاه رسید چون پخته و بسیار جدی است. او ۲۰ ساله به نظر نمی‌رسد. دنیا به چشم یک بچه به او نگاه نمی‌کند. نگاهی که بسیاری به آردا گولر دارند. او از نظر من بچه است. بلینگام بیشتر از اینکه مثل پسرم باشد، مثل برادرم است.

2027519

نداشتن خریدهای خوب در رئال: این صحبت‌ها را به یاد دارم. همه اتفاقاتی که رخ داده است را به یاد دارم و در عین حال اطمینان باشگاه به گرفتن تصمیمات درست و مناسب در جذب خوسلو، فران گارسیا و بلینگام را هم به خاطر می‌آورم.

هشدار به بازیکنان: به بازیکنان مسن‌تر گفته بودم که جایگاه آنها ممکن است کمی متزلزل شود. به بازیکنان جوان‌تر هم گفته بودم که باید صبور باشند چون بازیکنان کهنه‌کار این تیم بدون شک باید جایگاهی در ترکیب داشته باشند.

اگر رئال در دقیقه ۸۵ با نتیجه ۰-۱ عقب باشد: من خونسرد خواهم بود. این اتفاق بارها برایم رخ داده است و ممکن است دوباره هم رخ دهد، چرا که نه؟ این اتفاق در لیسبون و با سیتی و با بایرن رخ داد و شاید باز هم رخ دهد. 

دیدگاه‌ها