کد خبر : 2025278 | 11 خرداد 1403 ساعت 09:02 | 21.7K بازدید | 25 دیدگاه

برادر کروس:

مودریچ می‌ترسید با کروس درباره جدایی حرف بزند

فلیکس کروس، برادر تونی کروس، از ناراحتی شدید لوکا مودریچ از تصمیم این بازیکن برای خداحافظی از فوتبال صحبت کرده است.

مودریچ می‌ترسید با کروس درباره جدایی حرف بزند

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که کروس با اعلام تصمیمش برای خداحافظی از دنیای فوتبال و ترک رئال مادرید در پایان این فصل و همچنین تیم ملی آلمان پس از برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ بسیاری از هواداران و فوتبال‌دوستان و حتی هم تیمی‌هایش را در شوک فرو برد.

اعلام این تصمیم با واکنش گسترده بازیکنان رئال مادرید روبرو شد و لوکا مودریچ به وضوح نشان داد که از اینکه قرار است زوجی که ۱۰ سال در کنار او در این تیم حضور داشت از فوتبال خداحافظی کند به شدت ناراحت است و حالا برادر کروس صحبت‌های جالبی را درباره او مطرح کرده است.

2026703

فلیکس کروس در این باره در پادکستش گفت: «مودریچ به من گفت که در تمام طول این مدت جرات نداشته است از تونی بپرسد که چه تصمیمی گرفته است چون از پاسخی که ممکن بود بشنود می‌ترسید. به همین دلیل او هرگز جرات نکرد چیزی درباره تصمیم تونی بپرسد و از موضوع بی‌خبر بود.

مودریچ از تصمیمی که او گرفت بسیار بسیار ناراحت شد و به من گفت که دلش برای او بسیار تنگ می‌شود. او دوست داشت که تونی به حضورش در دنیای فوتبال ادامه دهد اما به نوعی این تصمیم را هم درک کرد. به وضوح می‌شد فهمید که او تحت تاثیر قرار گرفته است و هنوز این اتفاق را باور ندارد.»

دیدگاه‌ها