کد خبر : 2025265 | 11 خرداد 1403 ساعت 06:45 | 152.4K بازدید | 110 دیدگاه

چند روز بعد از اخراج: ژاوی 4 پیشنهاد دارد!

ژاوی هرناندز، سرمربی سابق بارسلونا، پس از اخراج از این باشگاه، پیشنهادات متعددی از جمله هدایت تیم ملی کره جنوبی برای جام جهانی 2026 دریافت کرده است.

چند روز بعد از اخراج: ژاوی 4 پیشنهاد دارد!

به گزارش "ورزش سه"،‌ ژاوی فعلا قصد بازگشت به دنیای مربیگری را ندارد و می‌خواهد یک سال استراحت کند و وقت خود را با خانواده‌اش بگذراند. او گفته است که در تابستان 2025 آماده بازگشت به مربیگری خواهد بود و می‌خواهد کادر فنی خود را نیز به تیم جدیدش ببرد. اخراج ژاوی از بارسلونا پس از ماه‌ها کشمکش رخ داد. او ابتدا اعلام کرده بود که در پایان فصل می‌خواهد از این باشگاه جدا شود، اما بعداً تحت فشار مقامات باشگاه، نظرش را تغییر داد. 

ژاوی اخیراً نسبت به شانس بارسلونا برای رقابت با رئال مادرید در سال‌های آینده ابراز تردید کرده بود، که این موضوع باعث ناراحتی مدیران باشگاه شد و در نهایت به اخراج او منجر شد. هنوز مشخص نیست که ژاوی در نهایت چه تیمی را برای مربیگری انتخاب خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد که او گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارد.

پس از انتشار پایان همکاری ژاوی و بارسلونا، سران آژاکس آمستردام به سرعت با او تماس گرفت تا ببیند آیا تمایل به مربیگری در این تیم دارد یا خیر. منچستریونایتد و آث میلان نیز به طور غیررسمی با ژاوی صحبت کردند تا در مورد احتمال همکاری با او صحبت کنند.

2024321

برخی از کارشناسان معتقدند که او ممکن است به مربیگری در یکی از لیگ‌های برتر اروپا بازگردد، در حالی که برخی دیگر بر این باورند که او ممکن است چالشی جدید را در یک کشور دیگر امتحان کند. فقط زمان نشان خواهد داد که آینده چه چیزی برای ژاوی به ارمغان می‌آورد، اما به‌طور قطع می‌توان گفت که او یکی از با استعدادترین مربیان نسل خود است و مطمئناً در هر تیمی که مربیگری کند، موفق خواهد بود.

دیدگاه‌ها