کد خبر : 2025262 | 11 خرداد 1403 ساعت 06:00 | 40.5K بازدید | 24 دیدگاه

یک استقلالی جدول لیگ را به‌هم ریخت!

علی قربانی با گل دقایق پایانی که به ثمر رساند شرایط عجیبی را در هفته پایانی لیگ رقم زد.

یک استقلالی جدول لیگ را به‌هم ریخت!

به گزارش "ورزش سه"، علی قربانی یکی از حساس‌ترین گل‌های دوران فوتبال خودش را در بازی با فولاد خوزستان در دقایق پایانی به ثمر رساند تا پیکان همچنان امیدوار برای بقا در لیگ برتر باشد و شرایط از چیزی که هست برای آنها خطرناک‌تر نشود!

پیکان با شکست مقابل فولاد خوزستان شرایط عجیبی پیدا می‌کرد، آنها در حال حاضر در صورت شکست مقابل استقلال می‌توانند امید به پیروزی نساجی و هوادار داشته باشند اما اگر مقابل فولاد شکست می‌خوردند فولاد را هم بالاتر از خود می‌دیدند و در صورت پیروزی استقلال خوزستان مقابل هوادار فقط باید پیروز می‌شدند تا از سقوط جلوگیری کنند.

علی قربانی بعد از مصدومیت طولانی مدتی که گریبان او را گرفت و از لیست تیم فولاد خارج شد با اولین بازگشت به ورزشگاه فولاد آرنا مقابل تیم سابق خود گلزنی کرد و امیدها را در پیکان زنده نگه داشت، او پیش از این مسابقه هم در بازی با سپاهان گل حساس دیگری به ثمر رسانده بود و 3 امتیاز مهم به حساب پیکان واریز کرد.

ویدئو: 334062

قربانی در طول فصل 4 بار گلزنی کرده است و در مسابقاتی که او گلزنی کرده است پیکان شکست نخورده است، او در هفته پایانی لیگ باید به مصاف تیم سابق خود برود و در این مسابقه انگیزه‌های زیادی برای گلزنی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها