کد خبر : 2025246 | 10 خرداد 1403 ساعت 22:51 | 70.9K بازدید | 38 دیدگاه

بازگشت شغل مورینیو بعد از اخراج از رم!

ژوزه مورینیو بعد از اخراج از رم در ژانویه، اولین پیشنهاد کاری خود را پذیرفت.

بازگشت شغل مورینیو بعد از اخراج از رم!

به گزارش "ورزش سه"،‌ این سرمربی پرتغالی که به تازگی از سمت خود در رم کنار گذاشته شده، این آخر هفته در انگلیس به عنوان کارشناس در شبکه تی ان تی اسپورت، بازی فینال لیگ قهرمانان را تحلیل خواهد کرد. مورینیو 61 ساله در ورزشگاه ومبلی حاضر خواهد شد تا نظرات خود را در مورد این بازی که در آن، تیم سابق او، رئال مادرید، به مصاف بوروسیا دورتموند برای کسب عنوان قهرمانی اروپا می‌رود، ارائه دهد.

مورینیو پس از نزدیک به سه سال هدایت رم، چهار ماه پیش از تیم ایتالیایی اخراج شد. حالا او به دنیای کارشناسی بازمی‌گردد و در کنار ستاره‌های سابق منچستر یونایتد، ریو فردیناند و اوون هارگریوز و همچنین استیو مک‌مانامان بازیکن سابق لیورپول، تیم کارشناسی را تشکیل خواهد داد.

2021569

مورینیو، سرمربی سابق چلسی، تاتنهام و یونایتد به دنبال بازگشت به دنیای سرمربیگری در تابستان است. او مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار گرفته است و فرصت این را دارد که دوباره سرمربی کریستیانو رونالدو یا کریم بنزما شود. هرچند گفته می‌شود فنرباغچه و بشیکتاش نیز با این مربی پرتغالی صحبت کرده‌اند.

در حالی که دورتموند به دنبال ایجاد یک شگفتی و کسب اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان از سال 1997 است. مورینیو افتخار دیدن رئال مادرید در تلاش برای کسب پانزدهمین قهرمانی اروپا را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها