کد خبر : 2025199 | 11 خرداد 1403 ساعت 03:00 | 17.5K بازدید | 39 دیدگاه

بازی حیثیتی برای ذوب آهن هم مهم شد:

تمام اصفهان در انتظار پیروزی سپاهان مقابل شمس‌آذر!

سپاهان در یک بازی انتقامی به مصاف شمس‌آذر قزوین خواهد رفت.

تمام اصفهان در انتظار پیروزی سپاهان مقابل شمس‌آذر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر مقابل شمس‌آذر به میدان خواهد رفت و به دنبال این خواهد بود تا شکست دور رفت مسابقات را جبران کند و مقابل شگفتی‌ساز لیگ‌ برتر نبرد انتقامی را برگزار کند.

شمس‌آذر قزوین در دور رفت مسابقات با تک گل رحمان جعفری یکی از دلچسب‌ترین پیروزی‌هایش را به دست آورد و با شکست دادن سپاهان در آن مسابقه بیش از قبل مورد توجه رسانه‌ها و هواداران فوتبال قرار گرفت، آنها در ادامه فصل فوتبالی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند اما این‌بار سپاهان بود که با پیروزی سه بر صفر و قاطعانه به مرحله بعد صعود کرد و این مسابقه سومین تقابل آنها خواهد بود که سرنوشت رقابت این دو تیم را مشخص خواهد کرد.

2028278

سپاهان در این مسابقه می‌تواند شرایطی را برای دیگر تیم اصفهانی لیگ فراهم کند که با پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان بالاتر از شمس آذر قرار بگیرد و فصل را با رتبه‌ای بهتر از هفتم به پایان برساند.

این مسابقه درحالی برگزار می‌شود که تغییری در جایگاه سپاهان ایجاد نخواهد شد اما بازیکنان شمس‌آذر با انگیزه‌های خاصی به میدان خواهند آمد و نیم‌نگاهی به رتبه پنجم جدول خواهند داشت.

سپاهان که یکی از مدعی‌های جدی قهرمانی بود خیلی زود از کورس قهرمانی خارج شد و در این مسابقه به دنبال پایانی خوش در نقش جهان خواهد بود تا لیگ برتر را با پیروزی در ورزشگاه نقش جهان به پایان برسانند و آماده دیدار حساس با گل‌گهر در جام‌حذفی شوند.

دیدگاه‌ها