کد خبر : 2025198 | 11 خرداد 1403 ساعت 02:43 | 40.1K بازدید | 77 دیدگاه

جلوی استقلال خوزستان بایست کاپیتان

فولادی‌ها صفحه مسعود شجاعی را منفجر کردند!

هواداران فولاد با کامنت گذاشتن در صفحه مسعود شجاعی از او خواسته‌اند تیمش را با تمام توان مقابل استقلال خوزستان به زمین بفرستد.

فولادی‌ها صفحه مسعود شجاعی را منفجر کردند!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی لیگ برتر جدا از رقابت جذاب برای کسب جام قهرمانی، بقا در مسابقات هم با حساسیت زیادی دنبال می‌شود. سه تیم پیکان، فولاد و استقلال خوزستان برای بقا در لیگ شانس دارند و در هفته پایانی به دنبال موفقیت هستند.

در هفته پایانی مسابقات پیکان میهمان استقلال است، فولاد در قائمشهر مقابل نساجی قرار می‌گیرد و استقلال خوزستان پذیرای هوادار در اهواز است.

از این رو هواداران فولاد خوزستان که بسیار نگران وضعیت تیم ریشه‌دار خود در هفته پایانی هستند، در اقدامی جالب به صفحه مسعود شجاعی سرمربی هوادار رفته‌اند و از او خواسته‌اند تیمش را با تمام توان مقابل استقلال خوزستان به میدان بفرستد.

2028276
هواداران فولاد این پست مسعود شجاعی را هدف گرفته‌اند و در بخش کامنت‌ها درخواست خود از سرمربی هوادار را مطرح کرده‌اند.

فولاد در صورتی که مقابل نساجی در قائمشهر برنده شود، به‌طور قطع در لیگ برتر ماندگار می‌شود، اما در صورت کسب نتیجه‌ای دیگر باید منتظر نتیجه دو مسابقه دیگر و به‌خصوص بازی استقلال خوزستان و هوادار باشد.

حالا فولادی‌ها از سرمربی باتجربه و سرشناس هوادار که تیمش هفته پیش 5 گل از نساجی دریافت کرد، درخواست کردند با تمام توان تیمش را مقابل استقلال به زمین بفرستد و جلوی این تیم بایستد.

دیدگاه‌ها