کد خبر : 2025155 | 10 خرداد 1403 ساعت 13:25 | 34.6K بازدید | 58 دیدگاه

حرف و انتقادهای مردم برایم هیچ اهمیتی ندارد

کمپانی: از پیشنهاد بایرن اصلا غافلگیر نشدم!

ونسان کمپانی، سرمربی جدید بایرن مونیخ، می‌گوید از این که پیشنهاد هدایت چنین تیم بزرگی را دریافت کرده غافلگیر نشده است.

کمپانی: از پیشنهاد بایرن اصلا غافلگیر نشدم!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که کمپانی قرار است هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده داشته باشد و قراردادی را تا سال ۲۰۲۷ با این مربی جوان به امضا رسانده و امیدوار است که او بتواند نقشی مهم و کلیدی را برای تغییر شرایط این تیم ایفا کند. 

این تصمیم موافقان و مخالفان بسیاری داشت، اما در نهایت مدیران این باشگاه به این نتیجه رسیدند که او بهترین گزینه ممکن برای هدایت این تیم پس از جدایی توماس توخل است و این توانایی و مهارت را دارد که آنها را از مشکلاتی که در یک سال و نیم اخیر به آن دچار شده‌اند دور کند. 

اولین نشست خبری کمپانی به عنوان سرمربی بایرن مونیخ از لحظاتی قبل شروع شد و او در حال پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران است. 

اولین احساسش در بایرن: خب، من با افراد بسیار خوبی ملاقات کردم. می‌دانم که بایرن چه باشگاه بزرگی است. به خودم افتخار می‌کنم اما در عین حال انگیزه بسیاری از حضور در اینجا دارم. تا جایی که به من مربوط است، فصل جدید از همین حالا آغاز شده است. 

فلسفه مربیگری: من در خیابان‌های بروکسل و در آکادمی اندرلخت بزرگ شدم. ما باید یک تیم باشیم و من دوست دارم که بازیکنانم شجاعت داشته باشند. من دوست دارم که ما بازی هجومی را ارائه دهیم، این تعریف درستی از شخصیت من است. ما می‌خواهیم این روند را تمام طول بازی حفظ کنیم. 

صحبت با مدیران باشگاه: من با اولی هوینس صحبت کردم. همچنین از کارل هاینس رومنیگه شنیدم که حضورم تنها تصمیم مکس ابرل و کریستوف فروند نبوده، بلکه نظر اولی هوینس و رومنیگه هم همین‌طور بوده است. از نظر من، مهم نیست که همه از قبل با حضور من موافق باشند. این مهم است که پس از حضورم از کارم در زمین راضی باشند. اطمینان دارم که آنها از کار من راضی خواهند بود. 

2028218

بازیکنان و شاکله اصلی تیم: هنوز خیلی زود است که درباره بازیکنان صحبت کنم. بی‌صبرانه منتظر کار با آنها هستم. می‌خواهم بدانم که بازیکنان تا چه حد عطش موفقیت دارند. بایرن سال گذشته قهرمان شد، من هم با این شرایط آشنا هستم. به این نگاه خواهم کرد که کدام بازیکنان به اندازه کافی برای این که در بایرن بازی کنند عطش دارند. 

فشار کار در بایرن: فشار از بیرون هرگز تاثیری روی من نداشته است. من به همه کسانی که نظری دارند احترام می‌گذارم. چیزی که در کنترل من است کارم و بازیکنان هستند. اگر بهترین باشیم، دنیای بیرون هم ما را دنبال خواهد کرد. شاید ۱۰ هزار بار درباره فشار از من بپرسید اما جواب من همین خواهد بود. این بهترین بخش زندگی من نیست. 

لروی سانه: وقتی در چمپیونشیپ بودم، تنها فوتبال این لیگ را نگاه می‌کردم و در زمان حضورم در لیگ برتر و لیگ بلژیک هم همین‌طور بود. به عنوان یک مربی فرصتی برای دیدارهای دیگر ندارید. در سیتی بیشتر از یک کاپیتان بودم. بنابراین شاید شرایط برای سانه خیلی با آن زمان فرقی نکند. او بازیکن بسیار بااستعدادی است. کار من این است که بهترین بازی را از او و هر بازیکن دیگری بگیرم. هیچ تبعیضی قائل نخواهم شد. 

تجربه مربیگری: من مربی یکی از جوان‌ترین تیم‌های بلژیک و یکی از کوچک‌ترین تیم‌های انگلیس بودم. چیزی که من در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهم به بازیکنان برای پیشرفت کمک خواهد کرد. من همچنین دیدگاه بسیار کامل و واضحی دارم و قصد دارم آن را در آلمان هم به کار بگیرم. 

2028133

غافلگیری از پیشنهاد بایرن: غافلگیر نشدم. من چنان درگیر کارم هستم که زمانی برای این مسائل ندارم. حرف زدن با ابرل و فروند بلافاصله من را متقاعد کرد. در باشگاه‌های بزرگی مانند بایرن باید در داخل کنار هم باشید. نظر دنیای بیرون مهم نیست، من اهمیتی برای این موضوع قائل نیستم. 

در درون باید با هم موافق باشید و این احساسی است که من در این جا دارم. به همین دلیل تصمیم گرفتم که به بایرن بیایم و سایر پیشنهادها را رد کردم. در اولین سال حضور برنلی در چمپیونشیپ رکورد امتیازات را زدیم و در دومین سال در لیگ برتر یکی از کمترین بودجه‌ها را داشتیم. نتوانستیم پس از صعود تغییرات زیادی ایجاد کنیم، اما من با تمام وجود تلاش کردم. الان هم همین‌طور هستم. به همین دلیل است که برنامه‌ای برای تغییرات زیاد در این تیم هم ندارم. 

فینال لیگ قهرمانان در مونیخ: این که فینال در مونیخ است باعث می‌شود که رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان حتی از دیگر فصل‌ها هم جذاب‌تر و خاص‌تر باشد. من در این باره صادق هستم اما ما فقط با حرف زدن به جایی نمی‌رسیم. 

دیدگاه‌ها