کد خبر : 2025150 | 10 خرداد 1403 ساعت 12:59 | 41K بازدید | 85 دیدگاه

ادن هازارد:

رئال 15، 16 و هفدهمین جام اروپا را می‌گیرد!

ادن هازارد، ستاره سابق رئال مادرید، می‌گوید این تیم قطعا به زودی قهرمانی‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا را افزایش خواهد داد.

رئال 15، 16 و هفدهمین جام اروپا را می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن روبروی دورتموند به میدان می‌رود و امیدوار است که بتواند با کسب قهرمانی در این بازی، فصل را به بهترین شکل ممکن و با دو جام ارزشمند به پایان ببرد.

در صورتی که کارلو آنچلوتی بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و جام قهرمانی را از آن خودشان کنند، رئال مادرید اختلافش با سایر تیم‌ها در این رقابت را بیش از پیش افزایش خواهد داد و تعداد قهرمانی‌هایش را به عدد ۱۵ می‌رساند. این در حالی است که نزدیک‌ترین دنبال کننده آنها میلان با هفت قهرمانی است.

1560485

هازارد که پیش از این تجربه کسب یک عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان را با رئال مادرید در سال ۲۰۲۲ داشت در  گفتگویی جالب با رکورد و در پاسخ به این سوال که آیا تیم سابقش می‌تواند برای پانزدهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان شود اظهار داشت: «بله. رئال مادرید برای پانزدهمین بار و به زودی برای شانزدهمین و هفدهمین بار هم قهرمان لیگ قهرمانان خواهد شد.»

این ستاره بلژیکی روزهای خوبی را در رئال مادرید سپری نکرد و در تابستان گذشته تصمیم گرفت که قراردادش را با این باشگاه فسخ و از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما در جریان بازی برگشت برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی هم برای حمایت از این تیم راهی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شده بود و انتظار می‌رود که در بازی فینال هم در لندن حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها