کد خبر : 2025142 | 10 خرداد 1403 ساعت 12:26 | 38.7K بازدید | 9 دیدگاه

رابی فاولر:

صلاح ناراحتم کرد اما من او را شکست خواهم داد

رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، می‌گوید شکسته شدن رکوردش به دست محمد صلاح باعث ناراحتی‌اش شده است.

صلاح ناراحتم کرد اما من او را شکست خواهم داد

به گزارش "ورزش سه"، صلاح این فصل هم مانند چند فصل اخیر نقش مهمی را در ترکیب لیورپول ایفا کرد و توانست به آنها در قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین کسب سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده کمک کند.

فاولر در گفتگو با کانال یک مصر درباره عملکرد لیورپول در این فصل اظهار داشت: «لیورپول این فصل را با تعداد بسیار کمی شکست به پایان رساند و بنابراین فصل خوبی داشته است. ما دستاوردهای خوبی در این فصل داشتیم که یکی از آنها کسب سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده است.

دلیل اصلی افت تیم در این فصل کلوپ نبوده است. من فکر می‌کنم که این اتفاق دلایل دیگری داشته است و یکی از دلایل اصلی آن از دست دادن امتیازات بی‌دلیل در بعضی از مسابقات بود. هیچ مربی دیگری نمی‌توانست چنین تیمی را مانند کلوپ هدایت کند. آرنه اسلوت می‌تواند قدرت را به لیورپول و این باشگاه افسانه‌ای برگرداند.

1892571

باید به افتخار آرسنال به خاطر تلاشی که در این فصل داشت و توانست عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد کلاه از سر برداریم. از نظر من، آنها در کنار منچسترسیتی بهترین تیم‌های حاضر در این فصل بودند و تردیدی در این باره وجود ندارد.»

این ستاره سابق لیورپول درباره درخشش گفت: «بازیکن بااستعدادی است و برای لیورپول به بازیکنی افسانه‌ای تبدیل شده است. من ناراحتم که او رکورد من به عنوان بهترین گلزن این تیم در لیگ را شکست اما این اتفاق خوبی برای هواداران لیورپول است و در نهایت هم من برای این تیم خوشحال هستم.

اتفاقی که در درگیری لفظی بین کلوپ و صلاح رخ داد کاملا عادی و نرمال است. این بازیکن فصل را خوب شروع کرد، اما برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا تاثیر زیادی روی او گذاشت. او به مصر رفت و وقتی که برگشت دیگر در سطح قبلی نبود.»

1976337

فاولر در پاسخ به این سوال که اگر او و صلاح در یک تیم بودند، کدام یک عنوان بهترین گلزن را دریافت می‌کردند مدعی شد: «من کسی بودم که برنده می‌شدم و صلاح هم به خوبی از این موضوع آگاه است. من می‌توانستم از پاس‌های ارسال شده توسط این ستاره مصری بهره ببرم.»

دیدگاه‌ها