کد خبر : 2025137 | 10 خرداد 1403 ساعت 12:06 | 39.9K بازدید | 29 دیدگاه

رؤیای یک شهر خراب شد؛

سرنوشت لیگ دست فروزان بود!

دروازه‌بان ذوب‌آهن نگذاشت حملات صنعت نفت به نتیجه برسد و آبادانی‌ها امیدوار به بقا بمانند.

سرنوشت لیگ دست فروزان بود!

به گزارش "ورزش سه"، جدا از حساسیت رقابت برای کسب قهرمانی در بازی‌های هفته بیست و نهم برای پرسپولیس و استقلال، هیجان زیادی هم در دیدارهای پایین جدول وجود داشت و ذوب‌آهن که شانسی برای کسب سهمیه نداشته یا گزینه سقوط هم نبود، به مصاف تیم قعرنشین صنعت نفت رفت و در روز درخشش محسن فروزان نگذاشت آبادانی‌ها خوشحال از فولادشهر اصفهان بروند.

صنعت نفت امید زیادی داشت مقابل ذوب‌آهن به پیروزی دست پیدا کند و امیدوار به بقا در لیگ برتر بماند و هفته پایانی برابر تراکتور این مهم را قطعی کند، اما محسن فروزان با عملکرد موثر و واکنش‌های خود اجازه نداد تا اتفاق خوب و قابل انتظار برای آبادانی‌ها بیفتد.

2028185

محسن فروزان پس از عملکرد موثر هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش، در دیدار با صنعت نفت هم فشار زیادی در دقایق ابتدایی و لحظات پایانی متحمل شد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌اش به وجود آمد ولی واکنش‌های او کاری کرد تا شاگردان کمالوند نتوانند صاحب امتیاز شوند.

این دروازه‌بان که پس از دوران حضورش در استقلال، فولاد و گل‌گهر سیرجان حالا در ذوب‌آهن نیز به شرایط خوبی رسیده، با دفع شوت‌های خطرناک و ارسال‌های بازیکنان صنعت نفت، نقش موثری در برتری سبزپوشان اصفهانی داشت تا جایگاه جدولی تیمش هم بهتر شود.

دیدگاه‌ها