کد خبر : 2025131 | 11 خرداد 1403 ساعت 02:30 | 9K بازدید | 8 دیدگاه

نیازمند اجازه شگفتی لیگ برتر را نداد (عکس)

دروازه‌بان سپاهان نگذاشت شکست تیمش در دور رفت مقابل آلومینیوم تکرار شود.

نیازمند اجازه شگفتی لیگ برتر را نداد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، طلایی پوشان اصفهان همیشه کار سختی مقابل آلومینیوم و تیم‌های سید مجتبی حسینی داشته‌اند و در دور رفت لیگ برتر هم که بهترین شرایط را داشتند و شانس اصلی قهرمانی بودند، به یکباره با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند ولی در بازی برگشت سید پیام نیازمند نگذاشت این اتفاق برای آنها تکرار شود و جایگاه سومی هم به خطر بیفتد.

2028177

سپاهان برای قطعی کردن سومی خود در این فصل نیاز به کسب پیروزی مقابل آلومینیوم داشت که علاوه بر گلزنی کاوه رضایی، نقش پیام نیازمند برای رقم خوردن این برد، کلیدی بود و توانست با مهار توپ‌های خطرناک راه گلزنی را به بازیکنان با انگیزه اراکی ببندد.

در شبی که اراکی‌ها سعی در تکرار برتری دور رفت یا کسب امتیاز برابر طلایی پوشان داشتند، نیازمند با واکنش‌های عالی خود نگذاشت این اتفاق بیفتد و در کنار خروج‌های به موقع، سه فرصت عالی را در این بازی دفع کرد که جدی‌ترین آن را با درآوردن توپ از زیر طاق دروازه روی شوت امین جهان‌کهن داشت تا اجازه ندهد بازی به تساوی کشیده شود و برتری تیمش از بین برود.

2028178

نیازمند در حالی هشتمین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت رساند که در کنار واکنش با دستان خود، دو بار هم با خروج به موقع از دروازه و زدن تکل، نگذاشت آلومینیوم به گل برسد و امتیاز بگیرد.

عکس: میثم میرزایی

دیدگاه‌ها