کد خبر : 2025128 | 10 خرداد 1403 ساعت 11:14 | 59.8K بازدید | 57 دیدگاه

اولین جنجال: اسلوت ستاره لیورپول را نمی‌خواهد!

آرنه اسلوت، سرمربی لیورپول، تمایلی به استفاده از داروین نونیز در ترکیب تیمش ندارد.

اولین جنجال: اسلوت ستاره لیورپول را نمی‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ پس از سال‌های درخشانی که روی نیمکت لیورپول سپری کرده بود تصمیم گرفت از هدایت این تیم کنار برود و حالا اسلوت جانشین او شده است و انتظار می‌رود که تغییرات بسیار زیادی در آنفیلد با حضور او صورت بگیرد.

این مربی هلندی که چند روز قبل به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد، کارش را برای فصل آینده از همین حالا آغاز کرده و در ارتباط نزدیک و مستقیم با مدیران این باشگاه است تا بتواند تیمی خوب و البته با بازیکنان مدنظر و مورد تاییدش را برای فصل آینده ببندد.

2020410

حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که اسلوت علاقه‌ای به همکاری با نونیز ندارد و معتقد است که جایی برای این بازیکن در تیمش نیست. او علاقه زیادی به اولی واتکینز دارد و مایل است که این بازیکن را از استون ویلا به خدمت بگیرد و این موضوع را با مدیران لیورپول هم در میان گذاشته است.

واتکینز ستاره تیمش رد این فصل بود و موفق شد ۱۹ گل در لیگ برتر به ثمر برساند تا نقش مهمی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای آنها ایفا کند. این در حالی است که نونیز در این فصل تنها ۱۱ گل به ثمر رساند و به نظر می‌رسد که روزهای بسیار سختی در این تابستان پیش رویش قرار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها