کد خبر : 2025126 | 10 خرداد 1403 ساعت 10:59 | 15.4K بازدید | 42 دیدگاه

کری کورتوا برای فینال: از قبل هم بهترم!

تیبو کورتوا، ستاره رئال مادرید، می‌گوید برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آماده است اما تصمیم نهایی برعهده کارلو آنچلوتی خواهد بود.

کری کورتوا برای فینال: از قبل هم بهترم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه ومبلی لندن روبروی دورتموند به میدان برود و امیدوار است که بتواند برای پانزدهمین بار جام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

بسیاری انتظار داشتند که آندری لونین تا پایان فصل در دروازه رئال حضور داشته باشد اما بازگشت کورتوا به ترکیب این تیم پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سخت و پارگی رباط صلیبی باعث شد که حالا آنچلوتی در دوراهی سختی برای انتخاب از بین این دو نفر برای بازی فینال قرار بگیرد.

2025046

کورتوا در گفتگو با روزنامه آ.اس در این باره اظهار داشت: «بسیاری از افراد فکر می‌کردند که فصل برای من تمام شده است اما من همیشه امیدوار بودم که بتوانم دوباره در این فصل به میدان بروم. بازی برابر کادیز یک پیروزی شخصی برای من بود و از آن زمان توانستم به تمریناتم ادامه دهم تا نشان دهم که همان دروازه همیشگی هستم و چیزی تغییر نکرده است.

خودم را می‌شناسم و می‌دانم که می‌توانم کارهای بسیاری انجام دهم و بنابراین هرگز از نظر روانی خودم را نباختم و آماده بودم که مثل قبل و حتی بهتر باشم. در حال حاضر صددرصد احساس آمادگی دارم و همه چیز به این بستگی دارد که آنچلوتی تصمیم بگیرد چه کسی در ومبلی در ترکیب اصلی به میدان برود.»

دیدگاه‌ها