کد خبر : 2025110 | 10 خرداد 1403 ساعت 02:26 | 44.6K بازدید | 5 دیدگاه

وینچنزو ایتالیانو:

تا آخر عمر باخت در این دو فینال را هضم نمی‌کنم

وینچنزو ایتالیانو، سرمربی فیورنتینا، می‌گوید شکست در دو فینال پیاپی لیگ کنفرانس را تا آخر عمرش هضم نخواهد کرد.

تا آخر عمر باخت در این دو فینال را هضم نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، امشب در فینال مسابقات لیگ کنفرانس اروپا، المپیاکوس موفق شد با تک‌گل ایوب ال‌کعبی فیورنتینا را ۱-۰ شکست دهد و قهرمان این رقابت‌ها شود. این دومین دوره پیاپی بود که فیورنتینا موفق به رسیدن به فینال می‌شود، اما دستش از جام کوتاه می‌ماند. در هر دو فینال هم وینچنزو ایتالیانو بر روی نیمکت تیم ایتالیایی حضور داشته و هر دو بار تیمش در دقایق پایانی مغلوب حریفان شده است. آنها سال گذشته مغلون وستهام شدند. او در صحبت‌هایش پس از شکست در فینال این دور،‌ به بدشانسی‌ها و از دست دادن تو جام پیاپی اشاره کرد.

باخت دوباره در فینال؟
نمایش تیم خوب بود. بچه‌ها جنگیدند و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. هر کاری از دستمان برمی‌آمد انجام دادیم، تلاش زیادی کردیم که این دفعه جام را ببریم اما نشد. درد باختن در این فینال از سال گذشته بیشتر است چون این بار واقعا باور داشتیم که قهرمان می‌شویم. واقعا دردناک است.

2028148

مستحق شکست بودید؟
فکر نمی‌کنم. ما خوب بازی کردیم، نمی‌گویم حتما باید می‌بردیم، اما بازی باید به ضربات پنالتی می‌رفت. این یک ناامیدی بزرگ برای من است، زیرا از فینال سال گذشته بهتر بازی کردیم، اما باز هم نشد. باخت در این دو فینال را تا آخر عمرم نمی‌توانم هضم کنم.

پیام‌تان به بازیکنان؟
برای بچه‌ها متاسفم، اما این فوتبال است. دیدن گریه‌های آنها من را بسیار ناراحت کرد اما باید با وضعیت کنار بیاییم. در زمین به چفرین هم گفتم، باخت در دو فینال پیاپی بسیار دردناک است. می‌خواهم به بازیکنان بگویم سرتان را بالا بگیرید. شما شایسته بهترین‌ها هستید.

آینده‌تان در باشگاه؟
فعلا مشخص نیست. من الان ناراحتم و زمان درستی برای این صحبت‌ها نیست. هفته آینده با رئیس باشگاه جلسه‌ای داریم و در این مورد حرف می‌زنیم.

دیدگاه‌ها