کد خبر : 2025106 | 10 خرداد 1403 ساعت 01:33 | 28.4K بازدید | 32 دیدگاه

بی‌احترامی بزرگ: ایجنت فلیک خبر اخراج را به ژاوی داد!

بر اساس گزارش‌های جدید، ژاوی هرناندز خبر اخراجش از بارسلونا را از پینی زهاوی، ایجنت هانسی فلیک شنیده است!

بی‌احترامی بزرگ: ایجنت فلیک خبر اخراج را به ژاوی داد!

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه، رسماً اعلام شد که ژاوی هرناندز از سمت خود به‌عنوان سرمربی بارسلونا کنار رفته است و بلافاصله هانسی فلیک جایگزین او شد که چند هفته‌ای بود شایعات حضورش در بلوگرانا به گوش می‌رسید.

شایعات اخراج قریب‌الوقوع ژاوی درست قبل از سفر دو هفته پیش بارسلونا به آلمریا منتشر شد. این مرد ۴۴ ساله به غیر از پیگیری اخبار در رسانه‌ها کاملاً از این وضعیت غافل و بی‌خبر بود. خوان لاپورتا علی‌رغم تلاش برای جایگزینی او در پشت پرده، ترجیح داد در این مورد با او صحبت نکند.

2028139

بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی و منابع نزدیک به باشگاه کاتالان، ژاوی پس از شنیدن اخبار اخراجش و احتمال انتخاب فلیک و اینکه لاپورتا با او ملاقات نکرد، مستقیماً با پینی زهاوی، ایجنت مربی آلمانی و دوست نزدیک لاپورتا تماس گرفت، زهاوی اما به ژاوی خبر داد که او اخراج خواهد شد.

بارسلونا و لاپورتا در هفته گذشته به دلیل برخورد بد با ژاوی، اسطوره باشگاه، مورد انتقاد هواداران قرار گرفتند. سکوت بین این دو که مقصر آن لاپورتا بود، برای بسیاری از هواداران خوشایند نبود، به‌خصوص با توجه به اینکه خود لاپورتا چند هفته قبل از ژاوی درخواست کرده بود تا به‌عنوان سرمربی در بارسا ادامه دهد.

دیدگاه‌ها