کد خبر : 2025105 | 10 خرداد 1403 ساعت 01:19 | 12.2K بازدید | 23 دیدگاه

المپیاکوس ۱-۰ فیورنتینا: جام لیگ کنفرانس به آتن رفت

المپیاکوس با گل ایوب ال‌کعبی ۱-۰ فیورنتینا را شکست داد و قهرمان لیگ کنفرانس شد.

المپیاکوس ۱-۰ فیورنتینا: جام لیگ کنفرانس به آتن رفت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب فینال مسابقات لیگ کنفرانس اروپا، فیورنتینا و المپیاکوس در آتن یونان به مصاف همدیگر رفتند و در نهایت این دیدار نه‌چندان جذاب که با موقعیت‌های کمی هم همراه بود، با برتری المیپاکوس در وقت‌های اضافه همراه بود و فیورنتینا که برای دومین فصل پیاپی به فینال لیگ کنفرانس می‌رسید بار دیگر با ناکامی مواجه شد و نتوانست این جام را کسب کند.

ویدئو: 334225

بازی پایاپای آغاز شد و دو تیم در دقایق ابتدایی فقط در حال محک زدن یکدیگر و چرخش توپ در میانه‌های میدان بودند.

اولین موقعیت بازی در دقیقه ۱۳ اتفاق افتاد که ضربه خطرناک دودو از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۱ ضربه سر خطرناک بلوتی با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد.

چند دقیقه بعد نوبت به المپیاکوس رسید اما شوت پودنس هم به سرنوشت حملات فیورنتینا دچار شد.

در ادامه دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۴۰ ضربه خطرناک ال‌کعبی را دروازه‌بان مهار کرد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

2028137

نیمه دوم هم به همین شکل آغاز شد و دو تیم نمی‌توانستند موقعیت جدی‌ای خلق کنند. تا دقیقه ۶۲ شاهد هیچ موقعیتی از سوی دو تیم نبودیم و توپ بیشتر در میانه میدان بود تا اینکه ضربه دودو با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۹ ضربه دودو را دروازه‌بان حریف به راحتی نصیب خود کرد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد شوت زیبای هورتا را دروازه‌بان دفع کرد.

در دقیقه ۸۵ هورتا یک بار دیگر اقدام به شوت‌زنی کرد اما این ضربه‌اش را هم دروازه‌بان گرفت و در ادامه نیمه دوم اتفاق دیگری رخ نداد و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در نیمه اول وقت‌های اضافه ضربه خطرناک یووتیچ در لبه محوطه جریمه بود که با واکنش زیبای دروازه‌بان مواجه شد. در نیمه دوم هم بازی بدون اتفاق خاصی دنبال می‌شد و تیم‌ها تنها موفق به حفظ توپ در میانه میدان بودند تا اینکه در دقیقه ۱۱۶ ارسال هتزا از سمت چپ با ضربه ال‌کعبی وارد دروازه فیورنتینا شد و تیم یونانی به برتری رسید.

2028138

در دقایق باقی‌مانده فیورنتینا تمام تلاشش را انجام داد که بتواند گل خورده را جبران کند اما در این امر ناتوان ماند و در نهایت المپیاکوس با برتری ۱-۰ قهرمان لیگ کنفرانس شد.

دیدگاه‌ها