کد خبر : 2025102 | 10 خرداد 1403 ساعت 01:00 | 52K بازدید | 57 دیدگاه

هشدار به بایرنی‌ها: کمپانی هم حرف توخل را زد!

وینسنت کمپانی، سرمربی جدید بایرن مونیخ، در جریان مذاکرات با مدیران این باشگاه، در مورد کیفیت کم برخی بازیکنان به آنها هشدار داده است.

هشدار به بایرنی‌ها: کمپانی هم حرف توخل را زد!

به گزارش "ورزش سه"، جستجوی بایرن مونیخ به دنبال سرمربی بالاخره به پایان رسید و آنها روز چهارشنبه انتقال کمپانی را از برنلی سقوط‌کرده به چمپیونشیپ نهایی کردند.

در همین حین نگرانی‌هایی در مورد تجربه کم کمپانی در مربی‌گری وجود دارد و برخی از رسانه‌ها حتی به مدیران بایرن مونیخ هشدار داده‌اند که آنها ریسک بزرگی مرتکب شده‌اند.

2028134

با این حال کمپانی مربی بایرن مونیخ است و آنها امیدوارند که این مربی تبدیل به ژابی آلونسوی آنها شود. به‌خصوص با توجه به اینکه او در منچستر سیتی زیر نظر پپ گواردیولا بازی کرده و از این حیث تجربه خوبی دارد.

به گفته نشریه کیکر، او در جریان مذاکرات با مکس ایبرل و کریستوف فرویند، مدیران بایرن، به تحلیلی مشابه گفته‌های یک سال پیش توماس توخل و چند هفته پیش رالف رانگنیک رسیده است.

او به نمایندگان بایرن هشدار داده که تعداد زیادی از بازیکنان در تیم در سطح بایرن نیستند و کمبود بازیکن باکیفیت وجود دارد. همچنین تیم از فقدان رهبر رنج می‌برد و ستون‌های تیم باید تغییر کنند. این سه مشکلاتی هستند که ایبرل و فرویند باید در تابستان پیش رو رفع کنند.

دیدگاه‌ها