کد خبر : 2025093 | 10 خرداد 1403 ساعت 07:25 | 22K بازدید | 30 دیدگاه

مودریچ: بلینگام من را شگفت‌زده کرد

لوكا مودريچ، ستاره رئال مادرید، درخشش جود بلينگام در فصل اول حضور او در رئال مادرید را به‌خاطر اخلاق کاری‌اش ستودنی دانست.

مودریچ: بلینگام من را شگفت‌زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، بلينگام در تمام رقابت‌ها 23 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده تا به آتش رئال مادرید برای قهرمانی لالیگا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان در اولین فصل حضورش پس از پیوستن از بوروسیا دورتموند به غول‌های اسپانیا کمک کند.

مودريچ در طول فصل به دلایل زیادی تحت تأثیر این بازیکن بیست ساله قرار گرفته، اما ذهنیت او و کارش در تمرین است که بیشترین ستایش را از این هافبک باتجربه کروات به دست آورده است، او همچنین به هوش بالای فوتبالی او اشاره کرد.

2020083

او به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: "جود به همه نشان داده که چه نوع بازیکنی ا‌ست و چه استعدادی دارد، اما چیزی که بیشتر از همه مرا در مورد او شگفت‌زده کرد، چون او را وقتی بازی می‌کرد نمی‌شناختم و فقط چیزهایی درباره‌اش شنیده بودم، ذهنیت او بود. اخلاق کاری‌اش بی‌نظیر است. او در هر جلسه تمرینی و هر بازی فوق‌العاده است. ذهنیت برنده‌ او چیزی است که جدا از هوش فوتبالی‌اش مرا تحت تاثیر قرار داد."

این ستاره‌های رئال زمانی که در فینال لیگ قهرمانان مقابل دورتموند قرار بگیرند، به دنبال تکمیل دبل اروپایی و داخلی در این هفته هستند. سپس توجه خود را به یورو 2024 معطوف خواهند کرد، جایی که مودریچ برای کرواسی به میدان خواهد رفت و بلینگام برای قهرمانی انگلیس تلاش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها