کد خبر : 2025088 | 09 خرداد 1403 ساعت 23:53 | 13.4K بازدید | 40 دیدگاه

ناصر الخلیفی: حتی لاپورتا هم به سوپرلیگ اعتقاد ندارد

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، معتقد است پروژه سوپرلیگ به‌طور کامل پایان یافته است.

ناصر الخلیفی: حتی لاپورتا هم به سوپرلیگ اعتقاد ندارد

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های پروژه سوپرلیگ همچنان ادامه دارد. در دادگاه این هفته اسپانیا، قاضی به سود باشگاه‌های موسس سوپرلیگ حکم داد و این مورد قدرت آنها را برای گام‌های بعدی بیشتر کرد.

در سمت دیگر یوفا و به‌طور دقیق الکساندر چفرین و ناصر الخلیفی قرار دارند که تاکنون به‌طور جدی و محکم در مقابل خوان لاپورتا و فلورنتینو پرز ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند پروژه سوپرلیگ شکل بگیرد.

این در حالیست که یوفا همچنان در حال افزایش بازی‌های اروپایی برای درآمد و حتی برگزاری برخی دیدارها در آمریکاست که فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند.

2028120

با این حال الخلیفی می‌گوید سوپرلیگ که رقیب جدی یوفا برای رقابت‌های اروپایی است، به‌طور کامل پایان یافته است. او در مصاحبه‌ای گفت: «سوپرلیگ دیگر وجود ندارد. هرگز وجود نخواهد داشت. وقتی با لاپورتا درباره سوپرلیگ صحبت می‌کنم، او فقط لبخند می‌زند. فکر نمی‌کنم خودش هم به آن اعتقاد داشته باشد.

سوپرلیگ یک پروژه شکست‌خورده و ضعیف بود که از همان ابتدا هم هواداران با آن مقابله کردند. باشگاه‌هایی که هوادار سوپرلیگ بودند حتی نمی‌دانستند با چه چیزی موافقت کرده بودند و در جو شعارهای توخالی زیبا گرفتار شده بودند.»

دیدگاه‌ها