کد خبر : 2025087 | 09 خرداد 1403 ساعت 23:58 | 36.6K بازدید | 46 دیدگاه

جان پیه‌رو گاسپرینی:

ترجیح می‌دهیم در سوپرجام مقابل رئال بازی کنیم

جان پیه‌رو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، ترجیح می‌دهد در سوپرجام اروپا با رئال مادرید بازی کند.

ترجیح می‌دهیم در سوپرجام مقابل رئال بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه،" آتالانتا در سوپرجام اروپا که در روز 14 آگوست در ورزشگاه نارودوی ورشو برگزار می‌شود، به مصاف قهرمانی چمپیونزلیگ خواهد رفت.

آتالانتا چهارشنبه هفته گذشته در فینال لیگ اروپا به لطف هت‌تریک آدمولا لوکمن با نتیجه 3-0 بایرلورکوزن شکست ناپذیر را شکست داد.

آتالانتا روز یکشنبه باید بازی معوقه فصل 24-2023 را مقابل فیورنتینا برگزار کند و قبل از این بازی گاسپرینی ابراز امیدواری کرد که با رئال مادرید بازی کند.

2025695

گاسپرینی به خبرگزاری آنسا گفت: "امیدوارم رئال مادرید به سوپرجام اروپا برسد. ما مقابل بروسیا دورتموند که سال‌ها پیش در لیگ اروپا نیز با آن روبرو بودیم، چیز خاصی نداریم، اما فینال سوپرجام اروپا مقابل رئال مادرید بهترین بازی ممکن خواهد بود."

اگرچه 18 تیم از 20 تیم سری A فصل‌ را به پایان رسانده‌اند، آتالانتا و فیورنتینا هنوز باید بازی معوقه را انجام دهند، که در صورت برد، آتالانتا به رتبه سوم می‌رسد و یوونتوس را به رده چهارم می‌فرستد.

گاسپرینی در مورد این بازی گفت: "پس از قهرمانی در لیگ اروپا، فکر می‌کردیم می‌توانیم به تعطیلات برویم، اما در عوض هدف دیگری پیش روی خود داریم، رسیدن به مقام سوم جدول سری A."

دیدگاه‌ها