کد خبر : 2025085 | 10 خرداد 1403 ساعت 06:31 | 24.5K بازدید | 28 دیدگاه

مطمئنم با بازیکنان ایرانی یک تیم بزرگ می‌سازد؛

جان‌واریو: به اندازه پدرم به قلعه‌نویی احترام می‌گذارم

هافبک برزیلی سابق استقلال دیدگاه جالبی درباره کار کردن با امیر قلعه‌نویی دارد.

جان‌واریو: به اندازه پدرم به قلعه‌نویی احترام می‌گذارم

به گزارش "ورزش‌سه"، فابیو جان‌واریو بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار ما درباره عملکرد تیم ملی با امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های 2022 قطر گفت: چطوری بگویم. حضور امیر قلعه‌نویی در زندگی من بسیار مهم بود. او مربی‌ای بود که وقتی شاگردش بودم زندگی‌ام را عوض کرد. من به اندازه پدرم به امیر قلعه‌نویی احترام می‌گذارم، چون در دوران فوتبالم و در زندگی‌ام نقش بسیار مهمی داشت. به‌خاطر همین همیشه او را دنبال می‌کنم و از او حمایت می‌کنم.
او ادامه داد: حتی با اینکه به برزیل برگشتم ولی همیشه امیر قلعه‌نویی مربی هر تیمی که بوده نتایج او را پیگیری کرده‌ام. حالا هم که مربی تیم ملی ایران است، من تمام انرژی‌ام را گذاشتم و برای او دعا کردم تا نتایج خوبی بگیرد. برای او احترام زیای قائل هستم.

ویدئو: 334185

جان واریو سپس درباره رابطه‌اش با قلعه‌نویی اضافه کرد: رابطه‌ام با او خیلی خوب و نزدیک بود و بهترین عملکردم را وقتی داشتم که قلعه‌نویی مربی‌ام بود. ما بازی‌ها و نتایج خوبی با هم رقم زدیم و با هم قهرمان شدیم. نه فقط یکبار و دوبار. او تاریخ زندگی من را می‌سازد.
او سپس درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی در جام جهانی هم گفت: قلعه‌نویی به خوبی می‌داند که چطور تصمیم بگیرد و از بازیکنان ایرانی یک تیم قوی و بزرگ بسازد. او توانایی‌های زیادی در جایگاه لیدر دارد و به خوبی می‌تواند تیم را رهبری کند. من به او ایمان دارم و فکر می‌کنم بهترین راه را برای ساختن یک تیم ملی قوی پیدا می‌کند. من به او باور دارم.

دیدگاه‌ها